Wednesday, August 8, 2012

Nu am rezistat tentatiei - The Collector (Dante Walker #1) by Victoria Scott

 He makes good girls...bad.

Dante Walker is flippin’ awesome, and he knows it. His good looks, killer charm, and stellar confidence has made him one of hell’s best—a soul collector. His job is simple, weed through humanity and label those round rears with a big red good or bad stamp. Old Saint Nick gets the good guys, and he gets the fun ones. Bag-and-tag.

Sealing souls is nothing personal. Dante’s an equal opportunity collector and doesn’t want it any other way. But he’ll have to adjust, because Boss Man has given him a new assignment:

Collect Charlie Cooper’s soul within 10 days.

Dante doesn’t know why Boss Man wants Charlie, nor does he care. This assignment means only one thing to him, and that’s a permanent ticket out of hell. But after Dante meets the quirky, Nerd Alert chick he’s come to collect—he realizes this assignment will test his abilities as a collector, and uncover emotions deeply buried.

Expected publication: March 2013 by Entangled Teen  

PS: spuneti si voi daca nu e... atragatoare coperta.
Pozitia e foarte masculina si probabil de aceea mi-a placut si poza lui Claudiu cu tricoul echipei noastre!

11 comments:

Deea said...

Da, da, si mie mi-a atras atentia coperta asta! Si dupa descriere, si cartea pare f misto. Pe stilul meu, asa.:)) Abia astept sa apara! <3

CCAM said...

hi!hi! Stiam eu de ce te plac! :))

Geo. said...

Pfoa, misto descriere si geniala coperta. Sper sa am ocazia sa arunc un ochisor printre paginile ei atunci cand o sa apara! :-?
[asta daca ne scuteste apocalipsa si reusim sa trecem in anul urmator]

CCAM said...

pentru coperta asta s-or razgandiiii si maiasiiiii :))) si ne pasuiiiii cu vreo 1 mld de ani

Geo. said...

crezi tu?
lasa ca maiasii nu au cum sa se razgandeasca, noi ar trebui sa o facem!

Jacqline said...

Niceee :x
Imi place descrierea, iar de coperta nu mai zic.
Mi-a placut si ce a zis Mary Lindsey despre cartea :D

CCAM said...

@jacqline - da, e bine spus; asta e motivul pentru care am pus poza asa de mare, ma bucur ca se observa!!!

Ştefana Alexandra said...

Coperta e foarte faină, tipul de pe ea e foarte fain:-"! Şi descrierea te atrage. El e un fel de moartea care te vizitează sau ceva în genul :))
Mai e de aşteptat până apare:-s

andra lavander said...

well. coperta este ceva ce trebuie vazut, poate chiar pus in rama si descriera promite mult

Cristinab said...

wanna go bad, a?
coperta e oau! ;;)

imi place descrierea, abia astept sa apara. cu siguranta o voi citi anul viitor :)

mayabijoux said...

De-abia in martie apare? Nu se poate mai repede?! De ce nu...? Coperta e bestiala, total masculina, cu accente de "eu sunt seful". Si, waw, da, saca as mai avea 17 ani, ar fi alegerea perfecta, insa daca ar veni fimea acasa cu unul ca el... CRIMA DIRECT! :D

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori