Thursday, August 16, 2012

In Posta

Si asta e replica mea!!  I have something you want!

13 comments:

Geo. said...

buaha, de-as avea si eu cu ce sa va fac in ciuda... ce bine m-as simti =)))=))

Ştefana Alexandra said...

Aww! Dar arată genial! Vreau! Vreau! Vreau!

Cristinab said...

ce bie arata Onyx!
acum o citesc si eu, sunt la cap 7, o devorez :)

recitire placuta !

Bonnie Ithil said...

Acum mooor!!! Off mor de ciuda pe bune, onyx :((:((. Lectura placuta fetelor! :*

LoStInDr3aMs said...

spor la citit!!!:*

Deathnote said...
This comment has been removed by the author.
Deathnote said...

WTF, Onyx???!!! It's not fair :))))) Spor la citit ;)

mayabijoux said...

Saptamana asta imi iau si eu Onyx!!! Abia astept!!!

Christyna_BM said...

Mda...2 la 1 pentru tine...*scoate limba* Da lasa ca ma revansez eu..
@Bonnie multumim daaar ca si tine am citit-o demult =))

Bonnie Ithil said...

;)) da mai dar cand o ai print trebuie sa o mai citesti o data, eu asa fac de obicei, voi nu? ;;)

CCAM said...

@Bonnie - cu siguranta o voi reciti! Dar zilele astea am fost atat de ocupata (nu ma plang) ca nu am citit aproape nimic (de placere)

andra lavander said...

abia astept sa citesc si eu Onyx, sincer nu prea stiu cand se ca intampla asta, sper ca in viitorul apropiat

Jacqline said...

Vreau si eu Onyx :((
Gata! Dau fuga pe BD sa mi-o comand :D

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori