Saturday, August 18, 2012

Imagini si Trailer "The Perks of Being a Wallflower"

The Perks of Being a Wallflower ii are ca protagonisti pe Emma Watson, Logan Lerman, Ezra Miller si Nina Dobrev si va avea premiera in strainatate pe 21 septembrie.

Spre rusinea mea, nu prea am auzit de el, desi cartea mi se pare foarte interesanta si este pe lista mea...poate ar trebui sa o citesc inainte sa vad filmul? Sau pot sa o aman pentru dupa?

The Perks of Being a Wallflower
The Perks of Being a Wallflower
The Perks of Being a Wallflower
The Perks of Being a Wallflower
The Perks of Being a Wallflower
The Perks of Being a Wallflower
The Perks of Being a Wallflower
The Perks of Being a Wallflower
The Perks of Being a Wallflower
The Perks of Being a Wallflower
The Perks of Being a Wallflower
The Perks of Being a Wallflower
The Perks of Being a Wallflower
The Perks of Being a Wallflower
The Perks of Being a Wallflower

Trailer:
  • Twitter
  • Facebook


As vrea sa va invit la o discutie despre acest nou film. Ce stiti despre el? Ce asteptari aveti? Cum vi se pare? Si asa poate mai aflu si eu noutati. Distributia pare una de exceptie :D

15 comments:

Bonnie Ithil said...

am mai vazut poze din film, eram curioasa de Emma pe atunci... nici macar nu stiam ca e facut de pe o carte :). E bine ca am aflat totusi :)

andra lavander said...

Emma Watson si Nina Dobrev in acelasi film, trebuie sa-l vad!!

Bonnie Ithil said...

O da! Trailerul e super, foarte promitator. e clar ceva ce trebuie vazut :D

Unknown said...

trailerul e superb.sigur as vrea sa citesc si cartea.poate chiar inainte sa vad filmul.povestea unui inadaptat care reuseste sa-si faca prieteni ma atrage intotdeauna,una insumi fiind cam inadaptata.poate povestile tuturor inadaptatilor ma vor invata sa ies din carapace.

Ştefana Alexandra said...

Am văzut deja trailerul filmului, de ceva vreme ştiu că va apărea. Şi Emma va fi super în rolul tipei! Şi cum fratele ei e aşa de ... nu ştiu ciudat, gay oarecum pentru că se comportă aşa şi chestia cu majoretele a fost ciudată.
El o să fie scriitor în final, ştiu asta, filmul o să fie super zic eu, sper că apare şi la noi

vese said...

De-abia astept sa apara.Cartea mi s-a parut expectionala,una dintre favoritele mele,pe care as vrea sa o recitesc la nesfarsit.Sper ca si filmul sa fie la fel.

Cărți Alese said...

Eu momentan citesc cartea si o ador :D.

Christyna_BM said...

Filmul apare si la noi cu siguranta. 99% dintre filmele de afara apar si aici...eu asa cred :D

Cristinab said...

voi urmari cu siguranta filmul. trailer-ul e foarte bine realizat si Nina in poza e suuper comica ;))

Deathnote said...

Cartea e grozava, iar in privinta filmului sunt sceptica. Totusi, vreau sa-l vad ;)

Christyna_BM said...

Cine a citit cartea ne-ar putea da cateva detalii despre stil, etc.?

Jacqline said...

Singurul lucru pe care il stiu despre film e ca e bazat pe o carte destul de controversata.
Trailerul pare f interesant :)
Imi plac filmele cu liceeni si, cu siguranta, o sa-l vad imediat ce apare si la noi :D

Bonnie Ithil said...

Cred ca o sa citesc si eu cartea pana apare filmul. :D

mayabijoux said...

Stiam si eu de ceva vreme de trailer, dar nu stiam ca apare si Nina. Sunt chiar curioasa sa vad filmul. Cea mai mare problema insa, e lipsa unui cinematograf la mine in oras...

Cărți Alese said...

@Crystina_BM
Cartea e din perspectiva lui Charlie. E impartita in scrisori (nu capitole) si scrisorile sunt adresate cititorului. Mi-a placut foarte mult.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori