Monday, August 6, 2012

CUPA CARTILOR - FINALISTELE!

Am ajuns la final, mai bine zis la marele final!

Neasteptat sau nu, finalistele sunt:

ACADEMIA VAMPIRILOR SI DISPOZITIVE INFERNALE


 DISPOZITIVE INFERNALE


ACADEMIA VAMPIRILOR


Tot ceea ce mai trebuie sa faceti este sa va alegeti preferata! Mie una imi va fi greu sa aleg pentru ca imi place foarte mult seria Dispozitive, iar Academia, ce sa mai vorbim, e una de suflet! (Nu mai spuneti la nimeni dar in secret zic: "Hai Dimitri!" hmmm... dar si "Hai Will!")

MAREA FINALA ARE LOC LUNI, 6 AUGUST INCEPAND CU ORA 18.00

Succes!





11 comments:

Izabela said...

Eu una sunt devotata seriei Academia Vampirilor. Am terminat-o de curand si inca nu mi-am revenit. Este ABSOLUT GENIALA si vreau mai mult. Abia astept sa apara si la noi volumul 1 din Bloodlines. Aceste fiind spuse... HAI DIMITRI!!!! :))

Krisz said...

Mie imi va fi imposibil sa aleg intre astea doua, pentru ca le iubesc la fel de mult..

Ştefana Alexandra said...

Eu cred că voi avea o decizie destul de uşoară de luat. Abia aştept finala! Şi cupa arată genial!

Geo. said...

are ya kidding me?? :|

Jacqline said...

Felicitari BM pentru acest proiect minunat!
Nu-mi vine sa cred ca deja a ajuns la final, parca ieri se luptau Shadow Falls cu Altfel de Ingeri :)
Cat despre cupa, e SUPERBA!

Bonnie Ithil said...

Imi va fi foarte greu sa aleg dar trebuie sa o fac. E bine totusi ca mai am timp de gandire pana luni :). Cupa e superba, iar cei de la leda o merita indiferent de ce serie castiga.

Cristinab said...

oau! aveti si o cupa reala a Cupa Cartilor! felicitari!
eu voi alege AV, pur si simplu nu pot trada seria.

Geo. said...

stiti ceva, eu o sa incerc sa ma abtin... :|
Nu pot vota nici AV nici DI.
Pur si simplu, nu pot! :(

Rina Sheez -Mara- said...

Hey, am o leapsa pt tine:* Sper sa poti s-o faci:D:D http://rina-sheez.blogspot.ro/2012/08/leapsa-de-la-adinanana.html

andra lavander said...

ambele serii sunt superbe, mi-au lasat o impresie puternica si desi le iubest pe ambele, voi vota pentru Av, m-am declarat sustinatoare Academia Vampirilor de la inceput si nu imi voi schimba parerea

mayabijoux said...

Cupa e superba, perfecta, si mai mult decat binemeritata de Leda. Asta dovada ca in finala au fost doua serii de la ei.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori