Wednesday, August 1, 2012

Castigator Instrumente mortale 3 - Orasul de sticla - de Cassandra Clare


 Castigatorul este:

ALLIE SUMMER

Felicitari!
Nu uita! Ai 3 zile, pana pe 4 august ora 24.00, sa ne comunici numele, adresa completa si un numar de telefon. Daca nu o faci, vom alege un alt castigator.

Volumul este oferit de catre editura LEDA, careia ii multumim foarte mult


In curand vom anunta si castigatorii Printului Mecanic si Furtunii de nisip.
Vom anunta si castigatorii Competitiei lunii iulie (verificati daca respectati conditiile mai nou impuse si anuntate anterior)
De asemenea, nu uitati ca mai sunt doua concursuri in desfasurare plus cel oferit de editura Entangled

9 comments:

mayabijoux said...

Felicitari! Sa te bucuri de carte!

Bonnie Ithil said...

Felicitari!

Allie said...

Va multumesc! Am incercat sa trimit datele, dar imi apare ca nu se trimite mail-ul.

Ştefana Alexandra said...

Eu n-am şansă la chestiile astea cu noroc. Felicitări!

CCAM said...

@Allie - trimite pe adresa mea sau a Cristinei. Vezi ca adresa BM e cu ymail.com si nu cu yahoo.com

Cristinab said...

felicitari!

Allie said...

Am pus cu yahoo.com prima data. Am reusit sa le trimit:D

andra lavander said...

felicitari, eu citesc chiar acum Orasul de Sticla, sunt abia la primele pagine, dar cartea este superba. spor la citit

Anonymous said...

Felicitari! Sa o citesti cu placere.
Am reusit sa imi achizitionez si eu cele trei volume si abia astept sa le citesc.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori