Monday, August 13, 2012

Breaking Dawn Part II Fanart


11 comments:

mayabijoux said...

WAW!!! Am ramas fara cuvinte... Sincer!

Ştefana Alexandra said...

Arată foarte interesant:-?

CCAM said...

frumosssss; poate sa zica cine ce-o zice dar abia astept sa fac la toamna,iarna un maraton Twilight! Ce zici Cris? Ii chinuim pe baieti un pic?

mayabijoux said...

Si eu trebuie sa fac un astfel de maraton, nu se poate fara el! Da' chestia e ca tre' sa-l fac cand e M. la servici, ca nu-i plac filmele cu vampiri. :D Abia astept!!!

andra lavander said...

mai e putin, si va aparea in sfarsit ultimul film, eu personal sper sa fie mai bun decat breaking dawn part 1 si voi fi multumita

Christyna_BM said...

@Mona. Le cumparam pe toate blu-ray calumea si o zi intreaga ne uitam la filme...5 filme 15 ore...si apoi citim cu voce tare pasajele preferate cate 10 fiecare din fiecate carte si facem si o teza cu expunere de motive pentru fiecare in parte. Da la o sarbatoare mare Craciun, Revelion ceva, ca sa le stricam ziua macar.

CCAM said...

deci veniti la noi de sarbatori??/ gata ramane stabilit

Bonnie Ithil said...

Frumoasa! Si eu fac Fanart dar asa ceva nu cred ca imi iese :)

giorgiana said...

de-abia astept filmul....dar apoi ce ne vom face fara ei...suntm alaturi de ei din 2009

Cristinab said...

frumoasa imaginea!
asteptam maratonul ;)

Jacqline said...

Superb! Mi l-as pune poster pe perete :D

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori