Wednesday, July 18, 2012

LIEBSTER Leapsa

OK, so...am primit aceasta leapsa de la Clau caruia ii multumesc, e intr-adevar interesanta si vine cu niste cerinte pe care ma voi stradui sa le indeplinesc fara sa ma incurc (sunt cam adormita azi)
1.Posteaza imaginea Liebster Blog Akward
2.Spune 11 lucruri despre tine
3.Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi
4.Nominalizeaza 11 persoane (+ link) care sa realizeze acest tag
5.Mergi pe pagina lor si anunta-i
6.Nu da tagul inapoi !

1

2

 1.ADOR sa citesc
 2.Sunt alergica la greseli gramaticale si dependenta de Coca Cola Zero
 3.Imi iubesc sotul si cea mai buna prietena (dupa ei, restul)
 4.Putini stiu ca ma cheama si Maria :D Nume complet: Maria-Cristina (telenovelistic, stiu)
 5.Nu suport manelele
 6.Daca un lucru e ciudat, are toate sansele sa-mi placa
 7.N-as pleca nicaieri fara Kindle
 8.Mi-ar placea sa traiesc in SUA macar pe perioada festivalelor de carti
 9.Sunt innebunita dupa Anime-ul Sailor Moon, am si figurine, Amina stieee... si dupa telenovela REBELDE (cea cu Anahi si Dulce Maria :))))
10.Prefer sa mor de cald decat sa mor de frig
11.Daca m-ar cunoaste, 90% dintre persoane probabil m-ar crede sarita de pe fix. E parte din farmecul meu personal :)))

3(I)
1.Melodia preferata
 Numai una?? Paul McCartney - This Never Happened Before


 2.Locul preferat de citit
In pat intr-o pozitie ciudata rau

 3.Vara sau iarna ?
Vara

 4.Unde ai fi vrut sa te nasti ?
SUA

 5.Caine sau pisica ?
Pisica

 6.Ce vrei sa te faci ?
Avocat

 7.Cea mai ciudata mancare pe care ai incercat-o 
Cred ca...ceva cu peste

 8.Materia preferata
Cam tarziu pentru mine...Drept Penal 

 9.Un moment de neuitat din viata ta
Cand mi-a nascut pisica

10.Ce putere ai vrea sa ai ?
Teleportarea si invizibilitatea cand am chef

11.Ce personaj dintr-o carte ai vrea sa fi ? De ce ?
K'Vruck. Pentru ca e COOL!



3(II)
 1. Cand erati mici ce vroiati sa va faceti cand veti fi mari?
2. Ce ati devenit?
3. Un lucru bun pe anul asta (si sa nu aud ca a picat Guvernul!)
4. Un lucru rau (nici aici)
5. Ce va face sa zambiti?
6. Ce va aminteste de copilarie?
7. Cea mai tare minciuna pe care ati folosit-o sa va induplecati parintii (cine zice ca n-a mintit niciodata...minte :)))
8. Ce luati cu voi peste tot?
9. Sunteti innebuniti dupa...
10. Primul lucru care va trece prin cap cand puneti mana pe un pix
11. Ce-ati fi facut daca nu s-ar fi inventat internetul?


Geo, Deea, Amina, Theo, Bonnie, Mada, Claudiu, Maya, Alex, Eveline, Kyky

Si toti care mai doresc! 

6 comments:

Bonnie Ithil said...

O ms pt leapsa, destul de interesanta, o sa incerc si eu sa o fac.

Andreeea said...

Foarte interesanta aceasta leapsa. Mi-au placut raspunsurile tale si intebarile si felicitari pentru premiu

mayabijoux said...

Thank pentru leapsa. O sa va las linkul dupa ce o completez.

Madalina said...

Multumesc pentru leapsa :). O sa o complet si eu in week-end :).

Georgiana said...

Interesanta leapsa!

Cristinab said...

interesanta leapsa!
draguta melodia ta preferata.
voi prelua si eu leapsa ta pt ca mi se pare chiar faina :)

1. mama cu mult copii (nu am frati sau surori...)
2. inca lucrez la asta.
3. s-au casatorit 2 verisori si altul face azi nunta :)
4. a inceput sa-mi cada parul.
5. momentele frumoase.
6. cand mama face conopida pane. m-a mintit cand eram mica ca e creier de pasare pane si am mancat cativa ani... mintita pe fata. acum lucrurile s-au schimbat :D
7. proiecte in grup <=> show-uri!
8. am mereu o geanta atanrnata pe mine cand ies in care nu lipseste portofelul si servetelele umede.
9. carfofi prajiti, somon, capi toata portocala, tenis, carti bune, filme bune, concerte house, dance, trance, si mancareaa facuta de mama.
10. desenez o floare sau imi scriu numele.
11. mai mult sport si cred ca as fi suferit in secret dupa el.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori