Thursday, July 19, 2012

In posta

Cristinaaaa!!!!! Uite de ce am fost la posta azi:

20 comments:

Christyna_BM said...

O_O!!! OMG!!!

Deea said...

*dies* That is all.

Sabryy said...

OMFG**!!

CCAM said...

Te asteapta aici pana cand vii la toamna sau vrei sa ti le trimit prin posta? Ma gandesc ca poate eu ajung la posta prin august... deci poate te asteapta aici... hmmmm

Christyna_BM said...

CEEEEEE???? LE VREAU PRIN POSTA>>>>>IERI :))

Deea said...

@CCAM Ei, ce atata august, septembrie? Eu stau mai aproape, pot sa vin diseara sa iau o copie din Fever Moon =))

Christyna_BM said...

:)) cred ca te primeste mona pe covorul de la usa sa o citesti. nu ca nu ar merita sa stai cu ea in mana si la subsol undeva =))

Deea said...

=)) Da, pai cred. :)) Dar las' ca la subsol ar fi numai bine. Mediul ideal pt a citi ceva din lumea Fever =))

Christyna_BM said...

da chiar =))

Bonnie Ithil said...

Woaa! Chiar ca sunt frumoase, iar eu sunt geloasa :)). Lectura placuta :)

Andreeea said...

Lectura placuta. Ce norocoase sunteti, si eu le-as vrea.

CCAM said...

@ Deea - te astept daca vrei sambata sau dupa. Maine imi sustin lucrarea de disertatie si nu cred ca azi as fi o gazda buna, iar maine nu stiu cand termin. Stai linistita ca: 1. nu te tin la usa si 2 Simba nu a venit acasa de vreo 4 luni asa ca daca te retine vreo "experienta aromata", acum nu e cazul

@Cristina - asa ma stii ? Sa tin copiii la usa? Data viitoare dormi in cada sau in debara atunci :)))

Christyna_BM said...

=)) si eu care credeam ca am tratament special si imi dai voie in balcon

CCAM said...

ce imagine dickensiana imi faci!

Sabryy said...

stai linistita, Mona, noi pe tine te credem >:)

Sabryy said...

stiti ca glumesc, asa-i? :))

CCAM said...

@Sabry - stai linistita, nu sunt chiar atat de zgripturoaica sau fara simtul umorului... cel putin asa sper... sau asa ma vad...
Geo stie, Aminei i-am spus si iei, chiar si Oliviu stie: sunt perfecta! Cristina s-a consolat! :)))

Simona said...

Wow!!!! Arata suuuper :D Enjoy!

Geo. said...

=))=)))
Oh, frate! Mona, imi vine sa te mananc! Mama mia cat de bine arata...pfui, vai de noi si de noi, murim incet aici !!! :(
Cristina, o sa ajung inainte ta la bucuresti, o sa incalec pe o cioara si dihaa!
Gone with the wind...=))
Faine!

Cristinab said...

lectura placuta!

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori