Wednesday, July 25, 2012

DAEMON INVASION KIT FOR TEAM KATMAGEDDON!

Dragii mei membri ai KATMAGEDDON, ce credeti voi ca am primit eu in posta azi??? Ia uitati:

 Veti primi fiecare cate 3 semne de carte ONYX. Din pacate cele OBSIDIAN sunt doar 7 si le voi pastra pentru un concurs cand va aparea cartea la noi. Imi pare extrem de rau...Daar trebuie sa primim premiile si poate in ele vom avea semnate, nu?

Thank you, Jen! You ROCK, you know it! *hugs*

Va pup pe toti, bucurati-va cu mine si apucati-va de temele pentru runda 2 pentru ca mai sunt cateva zile!

7 comments:

andra lavander said...

sunt superbe!!! obsidian este una din cele mai amuzante carti pe care le-am citit! o carte buna pentru vacanta, iti aduce zambetul pe buze

Andreea Pop said...

Ah, ce frumoase sunt!!! <3 Sa va bucurati de ele :*

Geo. said...

Ne bucuram! Ne bucuram!!!! Arata fain! :X

Geo. said...

Apropo, chiar vreau sa vad ce premii sunt!! :-ss

mayabijoux said...

cat de frumoase sunt!!!
Si eu sunt tare curioasa sa vad premiile!!! 'can wait!!!

Bonnie Ithil said...

Omg! Woa woa! nu imi vine sa cred :X sunt atat de dragute :x

Cristinab said...

sunt frumoase!
cand imi voi cumpara vol 1 cu semnul de carte il voi tine numai pe birou, ca sa-mi aminteasca ce mult mi-a placut sa citesc cartea si cat am astepatat ca sa apara si la noi :)

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori