Thursday, July 26, 2012

Concurs 666

Eheee! Nu v-ati dat seama pana acum, dar din titlu poate v-ati luminat!!!

Cum tot sarbatoream numarul celor care ne urmaresc, si era prea in sablon sa sarbatorim la 700 (poate o facem si atunci) mintea mea stralucita mi-a dat ideea sa sarbatorim la 666!

Acum indiciile:
E pe coloana din dreapta? E!
Depinde doar de voi cat de repede? Depine!
Are legatura cu partea intunecata a profilului BM? Are!

Acum nu va speriati! Suntem normale! De aceea vom "imblanzi" cartile date ca premiu.

Asadar reveniti azi sau maine pentru ca, desi e posibil sa creasca numarul celor interesati de BM tot vom sarbatori.
Motivul pentru care nu postam acum concursul este un eveniment trist la care trebuie sa participe Cristina. Dar asteptarea, zicem noi va merita.
Ce spuneti, vreti Concursul 666?


21 comments:

Sandy said...

Imi place ideea :)), abia astept concursul!

Izabela said...

Frate, ce idei va trec prin cap :)) . Foarte tare, ideea este geniala si cu adevarat originala.

Anonymous said...

Calule, mănânci ovăz?

Bonnie Ithil said...

Chiar ca nu mi-as fi dat seama, super idee :)

Unknown said...

Felicitari pentru idee deabea asteptam concursul:) la cum va stim toti chiar daca am astepta 2 luni tot ar merita:)

giorgiana said...

vom refuza noi concursurile vreodata?

Crina|| booktwist_ said...

Foarte tare ideea:). A fost ceva asa la vedere si totusi ascuns.

Unknown said...

ffoarte tare ideea normal ca abia asteptam concursul

Iuliks said...

Foarte tare!:D De abia asteptam!

horade said...

Eu cred ca premiul concursului va consta in pachetul "Academia Vampirilor".
Indiciu: pachetul cu carti costa 66,6 (cititi numarul inversat !) lei... >:)

Unknown said...

super concurs.... si... intr-un fel, 666+evenimentul trist... e oare o coincidenta?

Geo. said...

nu, evenimentul trist nu are nicio legatura

Mona, incepi sa ma sperii, sa stii! Nu-mi place imaginea aia. Zau ca nu! Dar imi place ideea de concurs! :>

Andreeea said...

Felicitari. Asteptam concursul, foarte buna ideea.

mayabijoux said...

Nici intr-o mie de ani nu mi-as fi dat seama!!! 666... Originala idee!

KittygoesFoxy said...

Grozava ideea, normal ca vrem concursul!

CCAM said...

@horade - imi place cum gandesti, dar nu, nu asta va fi premiul

@geo - tu vorbesti? Ce-am citit eu sinistra chestie Sange satanic? :)))

@ tuturor - ma bucur ca v-a placut ideea; foarte repede va veni si concursul

Duduş said...

can't wait

cassady said...

interesanta prezentarea m-ati facut curioasa :) si daaaaa vrem concurs

Geo. said...

@Mona, te rog!
Sange Satanic nu e sinistra! E genial de sinistra! b-)
Mie imi place!

Cristinab said...

normal ca vrem concurs! cand dam noi inapoi?

andra lavander said...

interesanta idee, o sarbatoare neortodoxa

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori