Sunday, July 1, 2012

Breaking Dawn 2 - Trailer

Eu zic ca-mi place, voi ce parere aveti?

9 comments:

Mirela said...

recunosc imi place la nebunie :D

Crisstina M said...

ce tare e :X toate cele 5 filme intr-un singur trailer :X

Anca said...

Ador ochii ei rosii! Abia astept sa apara.

Unknown said...

off... bine ca mi-ai adus aminte... nu mai pot astepta!!!!

Izabela said...

Eu una il ador. Sunt impartita intre dorinta de a vedea filmul si dorinta ca el sa nu se mai termine vreodata. Este groaznic! Oricum mi-a placut cum l-au lansat: cu ocazia aniversarii de 111 a lui Edward :))

Cristinab said...

imi place foarte mult! ma bucur ca au inserat si secvente din filmele anterioare. abia astept sa apara sneak peek-uri pana la film :)

Georgiana said...

Imi place foarte mult trailerul, abia astept sa apara filmul.

mayabijoux said...

Pe mine una ma innebunesc pur si simplu ochii ei! Si da! Imi place!

Andreeea said...

Nu sunt o mmare fana a acestei serii dar am vazut filmele si astept sa apara si acesta.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori