Saturday, June 2, 2012

Promotie Elefant

Click pe imagine!
Promotia dureaza pana pe 3 iunie!

6 comments:

Izabela said...

Este o oferta grozava pentru cei care isi doresc aceasta serie. Eu insa am citit Micutele minicinoase si secretele lor si sincer am fost destul de dezamagita. Probabil seria originala este mult mai buna din moment ce are atatia fani.

Alice said...

uuu :X ce oferta buna

mayabijoux said...

La cate carti mi-am luat in ultimele zile... nu mai am finante... Da, stiu, asta spun mereu... :D Dar daca le gaseam in librarie, cu siguranta le luam!

giddusadik said...

E o rpomotie foarte buna pentru cei care vor seria sau vor sa si-o completeze, acum e momentul ! :))

giddusadik said...

*promotie

Mirela said...

nu prea e genul meu....

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori