Wednesday, June 27, 2012

Leapsa

Am primit aceasta leapsa de la Monica, careia ii multumim ca ne-a oferit un motiv placut de a face o pauza.
1. Care a fost prima carte pe care ai citit-o anul acesta?
MONA: Obsidian de Jennifer L. Armentrout
CRISTINA: The Shadow Reader de Sandy Williams

2. Ce autor apare cel mai des in biblioteca ta?
MONA: Richelle Mead (22) urmata indeaproape de Sherrilyn Kenyon (21); numarul lor totusi nu are nicio relevanta
CRISTINA: Karen Marie Moning (14), Richelle Mead (13)

 3. Ce carte ai simtit nevoia sa arzi pe rug?
MONA: Niciuna, ma rezum la a nu le mai citi
CRISTINA: Nu am citit inca una care sa imi displaca atat de mult
 
4. Care era cartea ta preferata cand erai copil?
MONA: Winnetou si Old Surehand de Karl May pe la 8 ani si inca o antologie a unui autor pe care nu il mai retin deoarece am imprumutat-o cuiva si imprumutata a ramas.

CRISTINA: Cei Trei Muschetari de Alexandre Dumas (pe la 12 ani eram intr-un maraton de capa si spada)

5. Care este cea mai complexa carte pe care ai citit-o?
MONA: Demonii sau una la alegere a lui Dostoievski
CRISTINA: E serie, FEVER, desigur.

6. Ce carte ai lua pe o insula pustie?
MONA: Un ghid de supravietuire, dar nici ideea Cristinei nu e rea daca facem rost de un dinam, ceva.

CRISTINA: Eu nu as pleca pe o insula pustie fara...Kindle :D - stocheaza circa 3500 de carti, nu este nevoie sa-mi aleg... inventeaza astia si unul cu baterie solara.

 7. Ce scriitor este supraevaluat?
MONA: E. L. James, Mircea Cartarescu, etc.
CRISTINA: Cassandra Clare (Mona e deja pe cale sa ma stranga de gat dar...), Mihail Sadoveanu si altii.

8. Care este cea mai buna carte citita anul acesta?
MONA: Nu stiu daca vreuna e cea mai buna, dar anul asta mi-au placut cateva foarte mult: Delirium de Lauren Oliver, Daca as ramane de Gayle Forman, Culorile Dragostei de Kerstin Gier, Kate Daniels de Ilona Andrews, Double Dead de Chuck Wendig, Rot & Ruin si Pacientul Zero de Jonathan Maberry, plus cele sustinute de BM
CRISTINA: Anul asta am citit foarte multe carti bune dintre ele: Easy de Tammara Webber, Seriile LUX si COVENANT de Jennifer L. Armentrout, The Shadow Reader de Sandy Williams, Grave Witch si Grave Dance de Kalayna Price, Creatura de Nely Cab, seria Charley Davidson de Darynda Jones

 9. Dar cea mai proasta?
MONA: Nu citesc carti pe care le consider proaste :))

CRISTINA: Shaedes of Gray de Amanda Bonilla

10. Ce carte citesti acum?
MONA: Vrajitor si Vrajitoare de James Patterson

CRISTINA: Ascult The Highlander's Touch de Karen Marie Moning si citesc Once Burned de Jeaniene Frost

Dam leapsa mai departelui Claudiu, Geo, Bonnie, Theo, Amina, Kyky, Ramona, Alex, fetelor de pe Walking on Letters si oricui o mai doreste, plus tuturor cititorilor nostri care ne pot arata intr-un comentariu alegerile lor.

10 comments:

Unknown said...

Ma bucur ca ati preluat leapsa si ca v-a placut!

LoStInDr3aMs said...

imi plac raspunsurile voastre...
http://justonelastdance-lostindr3ams.blogspot.ro/2012/06/leapsacartilorx.html
am completat si eu...poate doriti sa va uitati!!!;;)

Christyna_BM said...

Daaa foarte frumos ca ai lasat link. :)

Bonnie Ithil said...

Multumesc pt leapsa :* Foarte interesanta, am facut-o si eu: http://loveismusic09.blogspot.ro/2012/06/leapsa_27.html

mayabijoux said...

@Christyna, te-am "plagiat" cu Kindle-ul.
Aici e si leapsa mea preluata
http://ieatthebooks.blogspot.ro/2012/06/leapsa.html

andra lavander said...

interesanta leapasa

giddusadik said...

Draguta leapsa, poate o preiau si eu mai tarziu :)

Unknown said...

Multumesc pentru leapsa! :*

Mirela said...

mona iti plac cartile scrise de karl may....ce tare

CCAM said...

@Mirela - eee aveam 8 ani; de cate ori le citeam mai gaseam cate o "greseala" dar tot imi placeau; ce-am mai cautat pe atunci si tanjit dupa celelalte serii din "serie". Recunosc ca, dupa 1989, desi mi le-am luat nu le-am mai putut citi. Fiecare varsta are cartile ei. Chiar sa i le scot lui V.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori