Sunday, June 17, 2012

Concurs #3 - Seria Cercul secret de L.J. Smith


 PUTEREA CERCULUI A ADEMENIT-O ACASA...
Fortata sa se mute din insorita Californie in mohoratul orasel New Salem, Cassie tanjeste la inceput dupa vechea ei viata. Cu timpul, se simte ciudat de legata de un grup de adolescenti care face legea in scoala ei. Initiata in sabatul vrajitoarelor, care stapaneste acolo de secole, este atrasa in Cercul secret si are parte de o aventura naucitoare si terifianta.
Dar atunci cand se indragosteste de misteriosul Adam, Cassie are de facut o alegere dificila: sa foloseasca sau nu fortele intunecate pentru a-si atinge scopul? O singura miscare gresita ar putea insemna sfarsitul!
O fascinanta poveste despre iubire, mistere intunecate si puteri supranaturale de la autoarea seriei de bestselleruri Jurnalele Vampirilor L.J. SMITH.
O fascinanta poveste despre iubire,mistere intunecate si puteri supranaturale de la autoarea seriei de bestselleruri Jurnalele Vampirilor – L.J. SMITH
LUPTA DINTRE BINE SI RAU CONTINUA...
Ademenita in cel mai popular grup cu putinta, Cassie e fascinata de puterea – pe cat de atragatoare, pe atat de periculoasa – pe care tocmai si-a descoperit-o.
Cand este pusa in situatia de a alege sa foloseasca forta misterioasa a sabatului fie in slujba binelui, fie a raului, Cassie ii cere ajutorul unuia dintre prietenii lor, Adam, si devine captiva unei iubiri pline de primejdii.
Vrajita de promisiunea de a obtine dragostea cu ajutorul magiei, Cassie ii fura inima lui Adam si strica fragilul echilibru al puterii, provocand un uragan de furie pe care nimeni nu-l prevazuse.
Va supravietui Cercul secret?
Sau lupta crancena in care sunt implicate fortele binelui, raului si iubirii ii va mistui pe toti?

 CASSIE ÎŞI DESCOPERĂ PUTEREA ŞI TREBUIE SĂ-ŞI DOVEDEASCĂ LOIALITATEA...
După întâmplările captivante prin care trece în primele două cărţi, Cassie ajunge să fie membră deplină a celui mai interesant club posibil. Ea înţelege că puterea are un preţ – şi este unul mai mare decât şi-ar fi imaginat.
Aflată la mijloc, între dorinţele diferite ale celor două conducătoare ale Cercului Secret, Cassie trebuie să-şi continue lupta. De asemenea, ea are de ales între a-şi folosi puterile supranaturale ca să le salveze viaţa celor din jurul ei şi a-şi concentra energia ca să-l păstreze pentru ea pe Adam, lucru care ar duce la dezmembrarea Cercului Secret.
Va fi suficient de curajoasă ca să abată pericolele ce planează asupra sabatului? Sau va cădea şi ea pradă întunericului?
Urmăreşte ultimele aventuri ale lui Cassie în New Salem şi află care este deznodământul întâmplărilor palpitante prin care trec membrii Cercului Secret!

Pentru acest premiu (in editie de buzunar) va puteti inscrie cu un comentariu in care, pe langa numele vostru si numele cu care urmariti BM, va trebui sa raspundeti la intrebarea: " Daca ati fi fost vrajitor ce abilitate ati fi vrut sa aveti si/sau ce element v-ar fi placut sa stapaniti?"
Va puteti inscrie pana la ora 17.00.
Succes!

30 comments:

Anonymous said...

Cristina Boncea, Crisa

Daca ati fi fost vrajitor ce abilitate ati fi vrut sa aveti si/sau ce element v-ar fi placut sa stapaniti?

Pamantul... stii, gen Cornelia din W.I.T.C.H.

Bonnie Ithil said...

Succes!!!seria este foarte frumoasa.

-D- said...

Purcareata Diana
-D-
Ummm probabil mi.ar fi placut sa detin o vraja care sa imi permita sa citesc ganduri (oo da!):x
Succes tuturor!!!!

mayabijoux said...

Am seria, asa ca urez succes celorlalti! :*

Marmo said...

Nume : Pop Alexandra-Iulia
Nume cu care urmaresc BM : Marmo :D

Daca as fi fost vrajitoare mi-ar placea sa am puteri telechinetice sau sa pot citi ganduri ,dar fiind vrajitoarea as pute face vraji pentru orice \:d/ ! As vrea sa stapanesc ori focul ori lumina ... Poate chiar aerul . Dar cred ca focul mi se potriveste cel mai bine

cafebiblioart said...

Sinziana Giju

te urmaresc ca si cafebiblioart

Daca as fi fost vrajitoare mi-ar fi placut sa stapanesc focul...iti imaginezi? sa te joci cu o bila de foc..sa o faci sa isi modifice forma :)

Geo. said...

Gee...grea intrebare!

Mi-ar fi placut sa controlez vremea! Sa creez furtuni, stiti voi.. fulgere, tunete...ahh, tot tacamul! Sa inceapa cerul, din senin, sa lumineze noaptea si sa se zguduie pamantul din cauza tunetelor puternice! Da, la naiba! As controla vremea! S-ar indoi copacii, ar crapa pamantul, s-ar ..s-ar....gata, ca am luat-o razna!

Georgiana P.

Geo. said...

A si...following BM with: Geo.

Cristinab said...

gfc: Cristina Borcan

As vrea sa le am pe toate, inclusiv abilitatea de a provoca durere precum Jane (seria Amurg), dar daca e sa aleg doar unul as alege... focul (pentru ca imi place de Christian AV.) sau spiritul (care nu face parte din seria CS.)

Ştefana Alexandra said...

GFC: Ştefana Alexandra
Tiba Ştefana Alexandra

Dacă aş fi fost un vrăjitor aş fi vrut să fiu ca cei din poveştile lui JK Rowlling pentru că ei au controlul asupra tuturor elementelor şi pot face aproape orice! Adică e super să învârţi o baghetă, să te concentrezi puţin şi paf să poţi face o vrajă! Plus că nu e neapărat doar despre puteri, e vorba şi despre cum le controlezi şi despre ce devii odată cu ele cum le foloseşti. Şi mai sunt şi poţiunile, nu sunt aşa de folositoare uneori şi chiar poţi da de probleme dacă nu le faci cum trebuie, dar şi când sunt bune...
Dacă aş controla un element cred că aş vrea să pot controla aerul pentru că aş avea o şansă mai mare, ceva gen aş putea zbura oarecum, adică m-aş ridica de pe pământ susţinută de aer ar i chiar grozav chiar dacă eu am teamă de înălţimi, cred că aşa şa scăpa de ea.

Cristinab said...

@ geo, ma bucur ca nu ai puteri! :P

Crisstina M said...

Nume: Mara Cristina
GFC: Crisstina M
Cred ca mi-ar fi placut sa am magia focului. Focul e foarte folositor, mai ales iarna si nu doar din privinta aceasta. Sau poate mi-ar fi placut sa intru in mintea altora. :))

Lorely said...

Loredana Dudau
GFC: LoReLy

Cred ca as alege un element pur daca as fi vrajitoare si anume Apa!

andreea9120 said...

Eu nu voi participa, asa ca succes tuturor!

Crina|| booktwist_ said...

Nume: Cristina Floroaica
GFC: Addicted
" Daca ati fi fost vrajitor ce abilitate ati fi vrut sa aveti si/sau ce element v-ar fi placut sa stapaniti?"
Element as fi vrut aerul, chiar daca pamantul e mai puternic si pana la urma le cam inglobeaza pe toate, insa ma atrage mai mult. Plus ca fara aer si oxigen mai ales nu exista viata, plantele se usuca, oamenii ar muri etc. Adica e chiar interesant sa poti forta o persoana sa faca asa cum vrei tu doar amenintandu-l ca o sa dea coltul nemaiputand sa respire.
Abilitate, hm. Cred ca a fi invizibila ar fi fost convenabil sau telepatia incluzand si citirea gandurilor. Dar a fi un vrajitor bun nu inseamna doar a avea aceste puteri, ci a le controla perfect si a le mari capacitatea.

Jacqline said...

Nume: Niculie Andreea-Daniela
GFC: jacqlieveve
Daca as fi fost vrajitoare as fi vrut sa am abilitatea de a da timpul inapoi pentru a indrepta lucrurile.
Elementul pe care as fi vrut sa-l stapanesc este Pamantul!

Clau said...

Claudiu Sim
GFC : klaudyu44

Pai vroiam sa zic si eu ca mi-ar placea sa citesc gandurile,dar cam toata lumea a spus lucrul asta,asa ca ma gandeam ca ar fi foarte tare sa pot comunica cu spiritele :)) oh da,creepy :))

Geo. said...

@Cristina...nu inseamna ca ar veni apocalipsa in fiecare zi..ci odata la doua zile...not big deal! =))

Izabela said...

Bafta participantilor! Eu am deja seria (multumita revistei Bravo). Intrebarea insa este foarte interesanta. Mie mi-ar placea sa am abilitatea de a vindeca oamenii iar ca element as vrea sa stapanesc apa.

andra lavander said...

Diaconu Andra
andra lavander
mi-ar placea sa stapanesc aerul, este si elementul meu zodiacal si cred ca mi se potriveste, cel putin asa imi spun toti cei care ma cunosc, ca sunt cu capul in nori

Emilian S said...

Emilian Smintina
gfc: Emilian S
Daca as fi intr-adevar un vrajitor, mi-ar place sa detin abilitatea de a ma face invizibil si mi-ar place sa pot folosi ca element apa, care este simbolul vietii.

Alex said...

Mihail Ramona
Gfc : ©Ramonaa ‹з

Hmm daca as fi vrajitoare as avea atatea de ales , ma consider o vrajitoare desi nu rea sau cu potiuni . Una care aduce zambetul pe buze fiecaruia ,una buna ;care daca iti zambeste oricat de trist ai fi tu pe loc sa fi fericit si sa uiti de ce te-ai intristat .
Mi-ar mai placea sa controlez vantul ,nu de-alta dar cand ma enerveaza vre-o "prietena "sa vina o furtuna sa le strice coafura ! :))

Sabryy said...

Eu nu voi participa,din moment ce am toata seria :)

Unknown said...

Elena Zaharia. Gfc: Elena Zaharia. Este o intrebare dificila... Daca ar fi dupa mine, eu as dori sa am toate puterile posibile. Dar cred ca as alege sa ma pot face invizibila cand vreau.

Cristina G. said...

Nume: Cristina Grindean
Nume GFC: cristina
Raspuns: Cred ca mi-ar placea sa pot controla focul, avand in vedere ca nu sunt prietena prea buna cu el, mi-ar fi de folos.

horade said...

Nume: demetrescu Horatiu Gabriel
GFC: horade
Un adevarat vrajitor are nevoie de toate puterile stiute si nestiute pentrua fi cel mai puternic. Eu ma pot multumi doar cu globul sau din care pot afla orice s-a intamplat in trecut, se intampla in prezent sau se va intampla in viitor.
As mai vrea sa am si abilitatea de a ma transforma in orice vietuitoare.

dana71 said...

Dana Vasilas
dana71
As vrea sa fiu o vrajitoare, dar una buna care sa ajute muritorii, nu sa le faca rau. Mi-as dori sa am abilitatile de a fi invizibila si de a putea citi gandurile oamenilor sau de a intelege graiul animalelor.

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
anda.turcan said...

Salut! Urmaresc blogul prin yahoo cu adresa de mail anda.turcan@yahoo.com. Tot timpul m-am intrebat daca asta trebuie scris atunci cand ceri "Numele cu care urmariti blogul".

Daca ar fi sa fiu o vrajitoare, mi-ar placea sa stapanesc apa si sa am abilitatea de a fi invizibila pentru a "lua pe gratis" orice carte mi-as dori, pentru a ma plimba cu avionul dintr-o tara in alta....

giddusadik said...

Nu voi participa nici de aceasta data, deoarece am deja toate cele trei volume ale seriei in editie de chiosc :) Dar le urez succes tuturor celor care participa!

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori