Monday, May 14, 2012

The Saga of Darren Shan by Darren Shan

Un film care mi-a placut suficient cat sa-l vad de vreo trei ori (sau patru) cu aceeasi placere, dar insuficient promovat este si:

 
Filmul,  la care astept inca o continuare, se bucura de jocul lui John C. Reilly, Michael Cerveris, Salma Hayek, Willem Dafoe, Chris Massogli, Josh Hutcherson. Toti actorii reusesc niste personaje foarte... dragute, iar Chris, John C si Michael sunt un deliciu.
La baza filmului sta seria The Saga of Darren Shan (Cirque Du Freak) care strange in total 12 volume. Mai exista o serie manga precum si o serie de 4 volume pentru Larten Crepsley - The Saga of Larten Crepsley.
In Romania au aparut primele 3 volume la editura Corint Junior. Din pacate nu s-au bucurat de acelasi succes ca in strainatate si asta ne costa, probabil,  aparitia celorlalte volume.
Si asta e chiar... !



6 comments:

Izabela said...

Pare interesant. Cred ca voi vedea si eu filmul.

Bonnie Ithil said...

Am vazut filmul si chiar mi-a placut :D De carti stiam dar avand in vedere ca nu sunt toate nu le-am cumparat...

Cristinab said...

si am vazut filmul si m-a amuzat.
cartea I am vazut-o in auchan la targul de carte.

Mirela said...

nu am citit cartile nici filmul nu l-am vazut...dar in curand sper sa le citesc

Stephany said...

Cat de tare !!! Acum ma pun sa ma uit si eu la film :)
Chiar trebuie sa-l vad :D

andra lavander said...

o sa ma uit si eu la film, nu stiam de acesta serie

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori