Thursday, May 24, 2012

Reduceri le editiile de buzunar!


Totul la un click distanta!

6 comments:

Cristinab said...

ce reduceri bune!
din VS imi lipsesc vol 9 si 10, dar pana ajung cu lectura acolo mai este :)

Lorely said...

Le-as lua pe toate, dar din pacate nu am cum...:( sper sa se mai faca astfel de reduceri si din toamna)!

Izabela said...

Cat de tare! Pacat ca le-am luat deja mai demult, dar e o reducere pe care nu o poti rata

andra lavander said...

super reducere, cred ca voi lua si eu cateva

Bonnie Ithil said...

Super pentru cine nu le are e o ocazie foarte buna. Eu doar FRA o am in editie de chiosc :D. Aaaa si trb sa fac rost de vampirii sudului 7 dar trb sa astept o reducere la prima editie :D

Mirela said...

le am pe toate....merita fiecare banut...am gresit...nu am jurnalele vampirilor

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori