Wednesday, May 30, 2012

Once Burned Book Trailer


6 comments:

Izabela said...

Am vazut trailer-ul cartii . E chiar tare. Se pare ca va aprea o noua carte de pus pe lista cu Must read .

Cristinab said...

am trecut-o si eu pe lista mea de must read! imi place sa aud/vad ca Romania e cunoscuta datorita istoriei, in special a celei fictive :)

Mirela said...

waaa..trailarul mi-a dat fiori...brrrr...sincer abia astept sa pun si eu mana pe carte

Bonnie Ithil said...

Sunt nerabdatoare sa citesc macar o carte scrisa de Jeaniene Frost :D Imi place trailerul e foarte reusit :x

andra lavander said...

e si pe liasta mea must read, de cand am auzit de ea mi-a atras atentia, Vlad Tepes este probabil cel mai cunoscut vampir, sau se presupune ca ar fi vampir, pacat ca nu stim sa na promovam tara prin intermediul lui

ank said...

astept cu interes cartea cu Vlad, ultima din serie a cam ”scartait”

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori