Saturday, May 5, 2012

Mega Concurs Creatura pe Carti Alese!

Claudiu are un concurs nemaipomenit pe blogul lui. Gasiti mai multe detalii AICI
O multime de sanse de castig, dati fuga repede pe Carti Alese! 
 
Premiul I
 ( carte Creatura de Nely Cab- în engleză, pix Creatura, semn de carte semnat, carte de vizită, cartonaș semnat)
Premiul II
(pix Creatura-semnat, semn de carte semnat, cartonaș semnat)
Premiul III, IV, V și VI
( semn de carte semnat, carte de vizită, cartonaș semnat)
Premiul VII, VIII, IX, X, XI, XII, XII
(cartonaș semnat și carte de vizită)
Premiul  XIV, XV, XVI
(carte de vizită)
@Carti Alese

8 comments:

CCAM said...

Interesant concurs, dar de regula, personal nu prea am noroc la concursuri de... noroc :))) Mult succes!
Oricum, la cat au vuit blogurile in ultima perioada, cartea sigur a atras cu ceva.
Cu privire la semnele de carte, cartonase etc Cristina mai trebuie inca sa ma(pre)lucreze pt ca nu sunt genul, dar sigur sunt multi altii cu un simt de colectionar mai dezvoltat

Unknown said...

Mai Mona, nu prea esti singura care nu are noroc la concursurile de noroc, dar incercarea moarte n-are. Bine...cateodata ma satur si eu sa particip la cele cu tragere la sort, dar ii dau inainte ca niciodata nu se stie.

Cristinab said...

multumim ca ne-ati anuntat!
de cand am castigat aici, pe BM, particip la toate concursurile, nu se stie niciodata! :)

Unknown said...

Nici eu nu sunt mare colectionara... Cartile de fapt, sunt singurele pe care le colectionez:D
Oricum, succes participantilor!:)

Iulya Elena said...

Eu colectionez tot ce se poate si printre aceste ase numara diverse semne de carte si postere ,dar mai ales carti,cu toate ca nu prea am eu noroc...oricum sper ca macar odata sa ma ajute:)
Bafta tuturor!

mayabijoux said...

multam de pont. poate am noroc si castig cartea, ca de cand mi-o doresc!!!

Stephany said...

Eu m-am inscris . Sper doar sa pot sa castig premiul 1 - cartea !

Mirela said...

m-am inscris....parca, nu mai stiu

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori