Saturday, May 12, 2012

In curand la editura RAO?




In Fior, Grace si Sam s-au gasit unul pe celalalt. Acum, in Sovaire, trebuie sa lupte pentru a ramane impreuna. Pentru Grace, asta inseamna sa-si infrunte parintii si sa pastreze un secret extrem de periculos despre ea insasi. Pentru Sam inseamna sa-si confrunte cu trecutul sau de lup... si sa gaseasca o modalitate de supravietuire in viitor. Apare in peisaj un lup nou pe nume Cole, al carui trecut poate distruge intreaga haita. Si Isabelle, care deja si-a pierdut fratele din cauza lupilor...este atrasa de nimeni altul decat Cole.

E posibil sa o avem la Bookfest, dar daca nu, anul acesta, oricand, eu o astept. Fior este una dintre primele carti fantasy citite de mine in 2009 si mi-am dorit din tot sufletul sa apara seria completa si in Romania. Se pare ca nu mi-am dorit degeaba, pana la urma. Felicitari Editurii RAO pentru efortul depus si mult succes in continuare! Va tinem pumnii!

7 comments:

georgiana serban said...

Chiar vorbiti serios ?
Ar fi superb ca cei de la Rao sa lanseze vol 2 din Fior ,pt ca este una din cele mai bune serii ale lor.
Deci nu este o gluma ,sau doar "tragem cu torii sperante desarte".

Izabela said...

Ar fi incredibil! Abia astept volumul 2 . Sper sa aveti dreptate. Si sper sa continue mai repede cu restul volumelor.

Christyna_BM said...

Nu este o gluma, dar nici o data sigura nu am. Anul asta, speram sa fie repede.. Am sa incerc sa aflu mai multe detalii direct de la RAO. Sa-mi tineti pumnii pentru raspuns.

Alexandra Gheorghiev said...

abiasteptt :x
sper sa apara mai rpd :x
primul volum e atat de romantic si dulce :x...

andra lavander said...

am auzit ca e o seire buna, eu nu am citit-to, dar cu siguranta mi-ar face placere sa o fac

Simina said...

Ar fi dragut daca Rao s-ar apuca serios de treaba si sa publice cartile seriilor care au aparut deja...

Mirela said...

doh...eu nu am citi nici macar primul volum ;((

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori