Monday, May 28, 2012

Fantomele ne ştiu toate secretele de Megan Crewe cu revista Bravo

Nu uitati sa va luati maine Fantomele ne stiu toate secretele!
Reeditarea in format de chiosc a volumului Mai las-o moale cu Fantomele

Singurii prieteni ai lui Cass McKenna, o fată de şaisprezece ani, sunt fantomele. Nu sunt deloc complicate, poţi avea încredere în ele, plus că pot afla secretele compromiţătoare ale celor din jur… iar lui Cass îi place să ştie totul despre colegii ei îngâmfaţi.
Asta până când Tim, cel mai popular elev din şcoală, îi descoperă secretul şi, spre marea ei surpriză, îi cere ajutorul. Să fie aceasta cea mai bună ocazie pentru Cass să se împrietenească din nou cu cei vii…?
 
Din 29 mai numai împreună cu revista BRAVO GIRL
Preţ excepţional: 10,99 lei!

10 comments:

Izabela said...

O am in forma originala, dar este o sansa grozava pentru cei care nu au cumparat-o inca. Pacat insa ca nu
i-au lasat titlul initial.

Cristinab said...

o voi achizitiona maine! e de mult pe lista mea de lectura :)

Bonnie Ithil said...

Nu inteleg de ce i-au schimbat numele, foarte ciudat :-?

Simona said...

Eu am fost la mai multe chioscuri de ziare azi si nu am gasit-o :( au zis ca nu au primit decat revista simpla. A avut cineva noroc sa o ia? :-?

Mirela said...

am cumparat cartea, si aproape am terminat-o...e misto

Cristinab said...

@ Simona, incearca si astazi, sper sa o gasesti, se merita :)

andra lavander said...

o sa ma apuc si eu de ea, cred ca saptamana viitoare

Simona said...

Raspund cu intarziere.. A reusit mama sa o gaseasca intamplator in alta parte a orasului :)) Ma bucur ca am facut rost de ea! :D Abia astept sa am niste timp si sa o citesc.

Anonymous said...

da care era numele original al cartii? eu am citit cartea dupa ce am cumparat revista.

A. said...

mi-am cumparat cartea:p acum incep sa o citesc:d exista vreo diferenta in afara de titlu dintre cele doua carti? in firul narativ ma refer...:d

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori