Thursday, May 17, 2012

Concurs LEGAMINTE

Nu-i asa ca va era dor de unul? 
Cartea este Legaminte de Ally Condie si este oferita de...noi :D
Sper sa va placa, de fapt ar trebui, pentru ca este o carte cu note foarte mari in strainatate si pe care (eu cel putin) nu prea am vazut-o la concursuri prin blogosfera.


În lumea în care trăieşte Cassia, nimic nu este lăsat la voia întâmplării. Cineva – Societatea – hotărăşte pentru toţi: ce să mănânce, cu ce să se îmbrace, cu cine să se căsătorească sau unde să lucreze. Când Cassia află că cel mai bun prieten al ei îi va fi Pereche, consideră această alegere perfectă. Nu pentru mult timp însă, căci imaginea care-i apare pentru o fracţiune de secundă pe microcardul ce conţine date despre Perechea ei aparţine unui alt băiat... Viaţa ei de până acum, atât de atent rânduită, este complet dată peste cap, iar consecinţele acţiunilor ei nu se lasă mult aşteptate.
Legăminte este prima carte dintr-o trilogie despre riscurile asumate în numele iubirii, despre prietenie, speranţă şi curaj.
 „O poveste de dragoste distopică, scrisă de un suflet de poet... În sfârşit, o minunată lume nouă de care fanii seriilor Amurg sau Jocurile foamei o vor adopta ca fiind a lor.”  Kami Garcia şi Margaret Stohl, autoarele romanului Cronicile Casterilor
Roman publicat în 31 de țări!

Pentru inscrie completati Raffle de mai jos. Data limita 31 mai.
Succes! 

a Rafflecopter giveaway

81 comments:

Izabela said...

Super! Chiar imi era dor de un concurs marca BM . Autoarea mea preferata este Stephenie Meyer.

Oanna said...

Charlotte Bronte este autoarea mea preferata.
Multumim pentru noul concurs :D

Cristina G. said...

Multumim pentru concurs!
Autoarea mea preferata este Stephenie Meyer.

Crina|| booktwist_ said...

Unul din autorii mei preferati este Guillaume Musso.

Law said...

imi place cartea:)
unul din autorii mei preferati este cassandra clare:)

Addicted to kryptonite said...

Îmi place foarte mult Jane Austen

Anonymous said...

richelle mead

Ştefana Alexandra said...

Michael Margret

Bonnie Ithil said...

Super concursul :D
In momentul de fata Jennifer L Armentrout :D o ador :x

paula said...

autorul meu preferat este charles dickens

Raluca said...

fara doar si poate imi place mult de tot Stephenie Meyer!

Jo.hanna said...

Momentan e Ian McEwan. Am citit Ispasire de doua ori... o carte superba.

Anca said...

Ador cărțile lui Jane Austen.Cred că ea va rămâne autoarea mea preferată pentru mult timp.

Unknown said...

Autoarea mea prreferata este Emily Bronte
Multumim mult pentru concurs

Stephany said...

Multumim de concurs . Chiar imi doream cartea :D

Autoarea mea preferata este : Maryjanice Davidson

Unknown said...

In prezent autoarea preferata este J.K. Rowling deoarece chiar mi-a placut seria "Harry Potter", dar cred ca o sa am o alta autoare preferata cand o sa dau de alta carte mai fumoasa.
Multumesc pentru concurs!

Ruxandraa said...

Multumim pentru concurs>:D<

Momentan, autorul meu preferat este Richelle Mead.

Anonymous said...

Imi place foarte mult Neil Gaiman, toate cartile scrise de el sunt geniale.

Multumim pentru concurs si succes tuturor!

elena said...

Imi place foarte mult Nora Roberts.
Interesant blog , interesant concurs!

Cristinab said...

Kelley Armstrong

multumim pentru concurs, bafta tuturor :)

!Melamine said...

Jennifer L. Armentrout!!
Succes tuturor!!!

claudia_mami said...

autoarea mea momentan preferata : SARA SHEPARD ,multumim de concurs .

Unknown said...

Sara Shepard si L.J.Smith

Cristina Criss said...

In acest moment, nu am un autor preferat, insa oscilez intre Richelle Mead si Stephenie Meyer

horade said...

Autorul meu preferat este Orson Scott Card (autorul celebrei serii SF "Jocul lui Ender").

Simona said...

Multumim pentru concurs!! E super :D

Greu sa aleg un singur autor... M-as orienta spre J.K.Rowling :D

Iulya Elena said...

E greu...nu stiu sigur dar unul dintre ei este Melissa de la Cruz

Sookie said...

Stephen King e autorul meu preferat all time! ;)

Irina said...

Oscar Wilde cu siguranta:) !

Larisa said...

Stephen King, mereu ma tine cu sufletul la gura.

Unknown said...

Super concursul felicitari

Unknown said...

Hmmm cred ca L.J.Smith

Michikit said...

Autoarea preferata ar fi J. K. Rowling pentru ca datorita ei m-am apucat de citit intensiv :)), iar autorul S. King pentru ca are un stil captivant.

Geo. said...

Nici eu n-am prea dat nas in nas cu cartulia sus-numita prin blogosfera. Mhm, totusi coperta e interesanta...

Geo. said...

Pff, vrei sa-ti spun autori preferati?
Is multi. Prea multi.
Nu stiu.
Mead, Moning, Oppel, Roth...

Unknown said...

sunt mai multi, dar in ultimul timp am facut o obsesie cu Terry Pratchett.

andra lavander said...

autoarea mea preferata este Richelle Mead

Nikki Red said...

Autoarea preferata...immm am multe, dar Heather Davis se afla printre ele:D

R3musak3 said...

Autoarea preferata: Agatha Christie :)

Dennysse

Maddie said...

Emily Bronte. :)

Doyni said...

Sandra Brown

Luiza said...

stephen king

hellena said...

Un autor pe care il indragesc mult, este scriitoarea Stephenie Meyer.

Djkosta said...

cassandra clare

Anonymous said...

Cred ca poti avea un autor preferat abia in momentul in care i-ai citit o parte mai ampla a operei si nu doar o carte sau doua. Asadar, as putea spune Stephen King din afara si Marin Preda de la noi.

Anonymous said...

Autorii mei preferați sunt: J.K.Rowling, C.S.Lewis, Joseph Delaney, Lemony Snicket, Charlaine Harris și Oana Stoica-Mujea.

Blogul cu Hainutze said...

Mircea Eliade

ByBy said...

Autoarea mea preferata este Richelle Mead.

Multumim pt concurs! :)

sandybook said...

Niciodata nu ma pot hotari doar la unul :D: Jane Austen, Carlos Ruiz Zafon, Mircea Eliade, Mircea Cartarescu, Mihai Eminescu (proza lui este fantastica :D), Ian McEwan, Umberto Eco, Charles Dickens, Jorge Luis Borges, Cassandra Clare. (etc. etc. :D)

Łάω♥ said...

Sincer n-am mai auzit de carte pana acum, dar sunt curioasa. >:)

Łάω♥ said...

autorul preferat:sincer nu am...is multi autori care imi plac..n-am unul pe care sa-l caut mereu :))

Maria :) said...

Am multi autori preferati. Nu pot alege unul. Cred ca fiecare are stilul lui de a scrie si nu exista un "cel mai bun"

Unknown said...

Agatha Christie

Dana said...

Jane Austen!!!

dana71 said...

Am o autoare care imi place mult cum scrie si aceea este J.K.Rowling. Ea a reusit sa faca din Harry Potter un succes international de proportii, in plus a "convertit" adolescentii din nou la carti.

Lorely said...

Bineinteles ca suntem foarte entuziasmati de noul concurs!
Autoarea mea preferata: Patricia Cornwell.

Mirela said...

garth nix

Anonymous said...

Emil S
Maestrul Stephen King

Unknown said...

Dragut giveaway, ''Legaminte'' e o carte superba!<3 Nu pot spune ca am un autor/o autoare favorita, dar cel mai mult imi place cum scrie Kerstin Gier. :)

giorgiana said...

super cartea mi-o doresc...autoarea preferata (inca pe locul 1)stephenie meyer

Unknown said...

autoarea mea preferata este sara sheperd

Anonymous said...

Super carte pacat ca nu sunt mai multe concursuri. Autoarea preferata este ori Suzanne Collins ori Veronica Roth.

vese said...

Multumim :].Autorul preferat este Charles Dickens

Anonymous said...

Autoarea mea preferata este Mary Jo Putney.

Anonymous said...

Emily Bronte

Diana said...

L.J Smith

Karmen said...

Jane Austen

cristina-elena said...

LAUREN KATE

Sabryy said...

Sincer, nu ma pot decide intre Kelley Armstrong si Charlaine Harris.

Cipryan said...

Nu pot sa zic ca am un autor preferat , pana acum in aceasta categorie s-ar incadra CC Hunter si Rachel Caine

Cindy said...

Autorul meu favorit? Cred ca as spune James Patterson... Orice carte scrisa de el care imi cade in mana, trebuie sa o citesc.

Mirela said...

succes participantilor

black angel said...

Anne Rice

Jacqline said...

Hmmm... Stephenie Meyer!

Darkflayer said...

Unul din autorii mei preferati este Guillaume Musso.

Ionela Pascu said...

Nu am un autor preferat , dar imi place mult Mircea Eliade.

Lucian Andrei said...

Autorul meu preferat este Veronica Roth.

Raluca said...

mie imi place mai nou John Wellwood

Sabrina said...

Buna, autoarea preferata este Richelle Mead :) Multumim pt concurs!

Soul Portrait (Portretul sufletului) said...

Mai nou, autoarea mea preferata este Rachel Caine:)

mayabijoux said...

cine altcineva decat Jenn, autoarea Obsidian!!!

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori