Monday, April 23, 2012

Iubitul virtual de Kate Brian de maine cu revista Bravo

Este absolut perfect! De-ar fi şi real... 

Când Shawn, iubitul lui Isabelle, o părăseşte pe aceasta cu doar o lună înainte de balul de absolvire, Lane şi Vivi, prietenele ei cele mai bune, se hotărăsc să treacă la acţiune. 

Din câteva mişcări pe tastatura calculatorului, creează pe MySpace pagina lui „Brandon”, băiatul perfect care s-o scoată pe Isabelle din această relaţie nefericită. Ce păcat că e doar virtual! 

Dar fetele au şi la asta o soluţie: îl atrag în planul lor pe Jonathan, un băiat incredibil de sexy de la alt liceu, care să joace rolul lui Brandon. Însă când Vivi se îndrăgosteşte de Jonathan, iar Shawn face tot posibilul să reia relaţia cu Isabelle, întregul complot pare a se nărui… 

Nu rata ediţia de chioşc
Din 24 aprilie numai împreună cu revista BRAVO
Preţ excepţional: 10,99 lei!

9 comments:

ioana alexandra said...

cred ca o sa mi-o iau:)
stie cineva cate pagini are?

Bonnie Ithil said...

Nu stiu cate pag are dar a sti ca Clubul V a fost destul de groasutza :D banuiesc ca si asta e tot pe acolo (350pag)
Hmmm trb sa imi pun o prietena sa mi-o cumpere ca ea are scoala si se duce destul de devreme la orash :D

Crina|| booktwist_ said...

Posibil sa o iau, ma mai gandesc.

Cristinab said...

chiar azi ma gandeam cand va aparea ;))
maine o i-au! sunt sigura ca o sa-mi placa! :)

mayabijoux said...

mi-am luat-o! nu puteam s-o pierd!

Bonnie Ithil said...

Mi-am luat-o si e destul de maricica :D... probabil o sa o citesc zilele astea dupa ce termin Chloe King si Nascuta la miezul noptii :D. Clubul V ati citit daca da cum e?

andra lavander said...

eu spun pass, nu am citit nici clubul V

Cristinab said...

am luat-o! nu o puteam rata sub nici o forma.
abia astept sa o citesc, va fie o pauza buna de la fantasy ;))

Unknown said...

am luat-o, dar inca n-am citit-o...n-am timp

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori