Sunday, April 29, 2012

Fever Moon de Karen Marie Moning - nuvela grafica

Autoarea ne-a permis sa aruncam o privire la desenele asteptatului roman grafic FeverMoon.

"Meet graphic novel Mac. I adore her. She’s every bit the pink and black Mac I envisioned while I was writing the series, with a dab of that unmistakable Al Rio eau-d’sex-kitten behind her ears."

"Uitati-o pe Mac din nuvela grafica. O ador. Ea este exact acea Mac roz si negru pe care mi-am imaginat-o in timp ce scriam seria, cu o tenta specifica a inconfundabilei "eau-d'sex-kitten" marca Al Rio."
K.M.M.
 "Writing is a solitary business. Usually, I dream it alone, write it alone and put it out there for public consumption alone. At the end of the day, I own it, the good, bad and ugly. If there are mistakes, they’re mine. If there are good things about the book, they’re mine. Collaborating is a different animal. You bring your part of the process to the table, then back up and let the next person do their part. I was lucky to get to work with such a talented team."

"Scrisul este o treaba solitara. De obicei, visez singura, scriu singura si  ofer cartea devorarii publicului singura. La sfarsit, totul imi apartine: bunul, raul si uratul. Daca sunt greseli, ele imi apartin. Daca sunt lucruri bune in carte, ele sunt ale mele. Colaborarea este o alta specie. Aduci o parte din tine in proces si apoi te retragi si ii lasi pe ceilalti sa-si faca propria lor treaba. Am fost norocoasa ca am ajuns sa lucrez cu o asemenea echipa talentata."
K.M.M.
In Fever Moon, we meet the most ancient and deadly Unseelie ever created, the Fear Dorcha. For eons, he’s traveled worlds with the Unseelie king, leaving behind him a path of mutilation and destruction. Now he’s hunting Dublin, and no one Mac loves is safe.

Dublin is a war zone. The walls between humans and Fae are down. A third of the world’s population is dead and chaos reigns. Imprisoned over half a million years ago, the Unseelie are free and each one Mac meets is worse than the last. Human weapons don’t stand a chance against them.

With a blood moon hanging low over the city, something dark and sinister begins to hunt the streets of Temple Bar, choosing its victims by targeting those closest to Mac. Armed only with the Spear of Destiny and Jericho Barrons, she must face her most terrifying enemy yet.

In Fever Moon ne intalnim cu cel mai vechi si mai letal Unseelie creat vreodata, Fear Dorcha. De milenii el strabate lumile impreuna cu regele Unseelie, lasand in urma lui distrugere si mutilare. Acum el vaneza in Dublin si nimeni din cei dragi lui Mac nu sunt in siguranta.
Dublin e zona de razboi. Zidurile dintre oameni si zane au cazut. O treime din populatia lumii este moarta si domneste haosul. Incarcerati cu jumatate de milion de ani in urma, acum Unseelie sunt liberi si fiecare Unseelie intalnit de Mac este mai rau decat cel de dinainte. Armele oamenilor nu au niciun efect asupra lor.
Cu o luna insangerata atarnand deasupra orasului, ceva intunecat si sinistru incepe sa vaneze pe strazile din apropierea Temple Bar, alegandu-si victimele dintre cei mai apropiati lui Mac. Inarmata doar cu Sulita Destinului si cu Jericho Barrons, ea trebuie sa infrunte pe cel mai ingrozitor inamic intalnit pana acum.

INTO THE DREAMING se gaseste de pe 24 aprilie de vanzare si include pagini cu imagini din Fever Moon

6 comments:

Unknown said...

Ce grafic sangeros...:D

mayabijoux said...

mi s-a facut pielea de gaina cand am vazut imaginile... :(

Cristinab said...

sangeros?! e horror!:-S

andra lavander said...

ultima imagine din nuvela este cu adevarat horror, de aceea prefer cartile, in mintea mea nu totul este ata de plin de sange, dar oricum mi se pare o nuvela grafica reusita

ioana alexandra said...

nu sunt eu mare fana a nuvelelor grafice, dar asta chiar imi place:D
Mac si Brrons au iesit foarte bine:X

Bonnie Ithil said...

Mie imi plac !!! Adica ador tot ce are legatura cu Fever, ce sa fac daca ma cuprins febra asta :)) :x

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori