Sunday, April 29, 2012

Castigatorii Concursului Aniversar 1 AN

Dragii nostri, sper ca v-a placut cum si-a petrecut Bibliophile Mystery ziua de nastere.
Inainte de a va anunta castigatorii (i-ati asteptat ceva, nu?) vrem sa va spunem si noi doua cuvinte.

Din comentariile pe care le-ati lasat la Concursul aniversar am inteles ca doriti in principal mai multe recenzii si postari "interactive".  Vom incerca sa va oferim mai multe.
Dar, iertati-ma ca va spun, o mica reactie din partea voastra ar ajuta mult. Nu spun ca suntem cele mai pricepute si poate recenziile noastre nu sunt cele mai bune, dar le scriem cu placere si din... suflet. Stiu ca nu aveti o obligatie sa lasati un comentariu, dar macar atunci cand chiar va place sau va atrage atentia ceva puteti sa ne lasati sa vedem acest lucru. Bibliophile Mystery a luat nastere din pasiunea pentru carti si asa va continua. Totusi, suferim cand avem impresia ca va e indiferenta munca noastra, mai ales atunci cand o coperta sau un anunt are parte de mai multe comentarii decat o recenzie.

Va multumim ca sunteti alaturi de noi si sa speram ca in viitor o sa ne implinim reciproc dorintele.
Va asteptam cu mult drag!

Acum... castigatorii sunt:

PREMIUL I   -  PATRASCAN LAURA
PREMIUL II - SMINTINA EMILIAN
PREMIUL III - PLOSCARU GEORGIANA
PREMIUL IV - LUIZA MARIA


Asteptam datele voastre (adresa, nume, telefon) pe una din adresele de contact. Nu uitati! Daca nu le trimiteti in trei zile vor fi alesi alti castigatori.

Elixirul vietii (Ucenicia lui Viktor Frankenstein Cartea 1) de Kenneth Oppel e oferita de editura LEDA, careia ii multumim pentru ajutorul dat.

10 comments:

Cristinab said...

Felicitari castigatorilor si lectura placuta! :)

mayabijoux said...

felicitari!
BM, asa cum ti-am spus, te iubesc asa cum esti, si nu conteaza daca o sa ai mai multe sau mai putine recenzii sau orice altceva. eu iti raman cititoare fidela, si am sa incerc sa va arat si mai mult ca va apreciez munca eeenooorma!!!

Unknown said...

Felicitari in primul rand voua, pentru concurs is pentru munca pe care o depuneti pe acest blog pentru noi, iar in al doilea rand felicitari castigatoarelor! :)

Bonnie Ithil said...

Felicitari si lectura placuta !!!
Eu sunt mandra ca sunt cititoare BM si asa o sa raman mult timp de aici inainte :D :*

Unknown said...

Felicitari si lectura placuta!
Fetelor, nu va faceti probleme; nu e vorba ca lumea nu apreciaza munca, dar probabil ca au si treaba. Vizitatorii sunt de toate varstele si eu una sunt ocupata pana-n gat cu lucrari si teze si chestii de-astea pentru ca e aproape sfarsitul scolii.
Capu' sus ca nu-i nicio tragedie.

claudia_mami said...

felicitari fetelor !

ioana alexandra said...

felictari castigatorilor!
Cristina, Mona, stati linistite, noi apreciem ceea ce faceti voi aici! faceti o treaba foarte buna, puneti mult suflet si asta se vede:)
eu ma bucur foarte mult ca existati, imi faceti zilele mai frumoase:*

andra lavander said...

felicitari si spor la citit!

Marina Caval said...

felicitari si continuati sa cititi:)

Simona said...

Felicitari fetelor pentru BM si tot ce faceti :D Este greu sa vezi cand munca parca nu da roadele dorite insa mereu intervin diversi factori. E bine de observat evolutia de la inceput si pana acum :D

Felicitari si castigatoarelor >:D<

PS: Am o nemultumire(ura :)) ) de ceva vreme am sesizat ca atunci cand stau pe blog-ul vostru(nu mereu) imi apare o aplicatie(cred) denumita "newmess" careia nu i-am dat save pana acum de teama sa nu fie virus. A mai patit cineva asa ceva? :-?

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori