Tuesday, April 10, 2012

AZI - Clubul V cu Revista Bravo

Toată lumea o face (sau nu?
Mandy, Kai, Debbie şi Eva trebuie să obţină ceva înainte de absolvirea liceului: să câştige prestigioasa bursă Treemont, o adevărată foaie de drum pentru colegiul pe care şi-l va alege fiecare. Dar bursa are o cerinţă ciudată: „puritatea sufletului şi a trupului”. Într-un efort de a-şi proclama „puritatea” în faţa întregii şcoli, Mandy înfiinţează Clubul Virginităţii. Prietenele ei sunt de acord că un club social este o idee grozavă, dar să fie de acord şi cu păstrarea marii „V” până la absolvire pare să fie o cu totul altă problemă. Pentru că fiecare ascunde câte un secret. Ceva important! Iar secretele lor le-ar putea costa mult mai mult decât o simplă bursă... 

Traducere din limba engleză de: Cristina Jinga

Nu rata ediţia de chioşc
Din 10 aprilie numai împreună cu revista BRAVO
Preţ excepţional 10.99 lei

8 comments:

Unknown said...

A luat-o mami :)) de dimineata! Inca n-a ajuns la mine :(

mayabijoux said...

am luat-o! nu puteam s-o ratez! :D

Simona said...

Cristina si mamica matinala :D Ce dragut ;;) Eu astept inca 2 sapt Iubitul Virtual ;)) Am salvat fonduri pt cealalta :D
Sa ne ziceti cum e :D Cele care ati luat-o.

andra lavander said...

si eu am luat-o, abia astept sa oc itesc, dar cred ca dupa ce termin pregatirile de Paste

Bonnie Ithil said...

Nu imi vine sa cred ca am gasit-o si la mn aici in oras :D fericita ca o am si dabea astept sa o citesc... :D

Cristinab said...

lectura placuta fetelor! eu am zis pas de data asta.
cred ca Iubitul Virtual va ajunge in biblioteca mea.
va astept parerile cartii si recenzia, bineinteles!

Crina|| booktwist_ said...

Am luat-o si eu, desi n-am reusit sa o citesc pana acum, insa abia astept sa pun mana pe ea.

Anonymous said...

Am citit-o si mi-a placut enorm!! Ma bucur ca cei de la BRAVO au mai schimbat temele cartilor...vampiri, varcolaci etc.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori