Thursday, April 26, 2012

Anunt important!


Dupa cum puteti observa, s-a dat startul DAEMON INVASION.
Ce este #daemoninvasion? Este o imensa campanie de promovare a seriei LUX de Jennifer L. Armentrout desfasurata la nivel... international, ca sa spunem asa si din care eu impreuna cu BM am onoarea de a face parte.
In calitate de Elite Street Team Member a #daemoninvasion am posibilitatea sa imi construiesc o echipa formata din maxim 10 membri, care sa ma ajute la indeplinirea diferitelor sarcini care ni se vor da pe parcursul campaniei (in caz ca va intrebati, nici eu nu stiu exact despre ce e vorba inca).
Actuala echipa BM este formata din: CCAM (era logic), Geo (The Fantasy), Kyky (iar nu stiu cum se numeste blogul tau - bad me!), Theo (Daemon Salvatore), Bonnie Ithil.
Felicitari fetelor, sunt convinsa ca nu veti dezamagi BM!

Acum... partea care va intereseaza pe voi, restul cititorilor, cel mai mult, este ca am libere doua locuri in BM Elite Street Team, pe care vreau sa le ocup cu doi dintre voi. Caut persoane interesate de promovarea seriei LUX in principal, si nu doar de bonusurile substantiale care ar putea fi oferite pe parcurs.

Cerinte:
- cont de twitter activ (daca nu aveti, va faceti)
- cont de facebook cu minim 300 de prieteni
- sa fiti atrasi de seria LUX si sa fiti dispusi sa o cititi (in format e-book in caz ca nu ati citit-o deja, desigur)
- cunostinte minime de operare photoshop constituie avantaj (moaaama, zici ca-i anunt de job! :)))

Nu este obligatoriu sa aveti blog. In schimb este obligatoriu sa fiti seriosi. Va puteti inscrie printr-un comentariu la aceasta postare, prin care sa ma convingeti ca meritati acest job...aaa loc.
Competitia se incheie pe 28 aprilie la ora 24.00. 

UPDATE: Am modificat un pic cerintele pentru a va incuraja.


Tot pe aceasta cale vreau sa va invit pe toti la un concurs OBSIDIAN organizat pe noul nostru fansite: Katy's Krazy Obsession. Avem onoarea de a avea primul fansite dedicat acestei serii din LUME!

Succes tuturor!

15 comments:

Oanaaa. said...

Hehe, pot eu sa fiu prima?:)

Christyna_BM said...

sigur! Go on!

♥MIM said...

:)) Te tin eu minte, Cristina. Auzi, nu imi cunosti blogul. :)) Dada, vezi tu! :-w Merci de loc, nu o sa te dezamagesc. :o3

Unknown said...

Nici eu nu o sa te dezamagesc, hon! Promit! Abia astept! Sunt super excited sa fac parte din aceasta campanie care promite atat de multe!!

Go Team!

Geo. said...

Go, go, go!
Crissule, e Bookaholic! (Am scris bine??) :">
=)))
Si chiar zici ca-i pt job. I mean, asa suna...=))))
But who cares, o sa fie un job interesant! :>
Eu deja-s in limba dupa ei! 8->

Unknown said...

Vreau si eu "jobul":D Am blog, http://i-am-wide-awake.blogspot.com/, am cont de facebook, pagina de facebook, n-am twitter da' nu-i greu de facut:D Si stiu si sa lucrez in photoshop:D
Deci, daca mai sunt locuri libere, cu mare drag as accepta sa promovez cartile astea:)

mayabijoux said...

si eu as vrea sa va ajut fetelor!!!
blogul meu http://ieatthebooks.blogspot.com/
twitter https://twitter.com/#!/mayabijoux
facebook https://www.facebook.com/crivac.loredana
stiu sa lucrez in photoshop, si imi doresc eeenooorm de mult sa citesc seria LUX, indiferent in ce format e!!!

Bonnie Ithil said...

Oooooo chiar ca e ca la un job, trebuia sa trimeata CV pe mail :)) :)). Oricum chiar ca e ca un job ... Hmmm asta inseamna ca e primul meu job :> :D

mayabijoux said...

@Bonnie, pai ce sa-ti urez decat mult spor cu jobul! sper sa ma numar si eu printre membrii vostri.

Bonnie Ithil said...

Merci @mayabijoux :D

Unknown said...

Uite ca sunt si doritori!!!
@Bonnie, lasa, ca-i un job super bun :))) sau ar trebui sa spun, colega?

@all: haideti fetelor, mai multe inscrieri!! Chiar asa nu va plac cei doi? ce scumpi sunt ei :x

Andreea Pop said...

Eu am citit Obsidian acum doua saptamani in urma recenziei voastre facute pentru Onyx care m-a facut extreeem de curioasa. De atunci am:
1. citit si Shadows
2. descarcat si seria Covenant a lui Jennifer, insa nu am apucat sa o citesc (dar ii vine si ei randul)
3. am descoperit si fansiteul vostru (btw, m-am inscris si la giveaway)
4. am devenit follower la blogul lui Jennifer unde particip, de asemenea, la giveawayul cu Onyx.
5. am facut niste meme pe care le-am postat pe Facebook-ul lui Jennifer si chiar am conversat putin si cu ea.
Asa ca ACEA recenzie (superba, daca ma intrebati) a declansat o mica obsesie pentru seria LUX si, bineinteles, pentru Daemon!
Cont de Twitter si de Facebook am, de seria Lux sunt atrasa ca de soare, insa in Photoshop nu stiu lucra extraordinar de bine, dar in alte programe de modificat poze sunt experta :)
Deci, da, as vrea sa ma alatur echipei voastre!

P.S.: Seria asta este absolut suuuperba!

Cristinab said...

mult succes tuturor concurentelor si multa bafta in campania de promovare!

ioana alexandra said...

felcitari pentru fansite, am aruncat si eu o privire acolo si arata super:) multumim pentru concurs si succes celor inscrisi in campanie!!

ioana97 said...

Well, acum am vazut si eu postul si mi-am zis, de ce nu? E cam tarziu, dar nu prea tarziu, daca ceasul meu merge corect.
In primul rand, felicitari fetelor! Adica cu asa job, probabil ca deja sariti in sus de fericire. Eu asa as face. Vreau sa spun ca aceasta campanie suna extraordinar de bine si chiar mi-ar placea sa promovez aceasta carte.
Asa, acum CV-ul meu:
Indeplinesc primele trei cerinte si ma pricep cat de cat si la photoshop(ce nu stiu, pot invata destul de repede sau ma pot stradui). Adica mai putin cu partea cu atrasi de seria LUX, pentru ca nu sunt atrasa, ci pur si simplu mor dupa ea(la modul figurat, ca sa se inteleaga). Sunt dispusa sa o recitesc(am citit ceva din ea datorita fanpage-ului vostru, desi nu stiam ca il detineti pana acum vreo...3 minute cand am aflat), nu-i problema.
OK, n-am cum sa spun ca sunt serioasa(am si eu un pic de modestie, totusi), dar am blog. Am vazut ca nu e obligatoriu, dar e bine de mentionat, totusi.
Asaaa....ce ar trebui sa mai spun? *pregatire discurs....*
Facebook: Balmez Andrada
Blog: http://ioanasblog.blogspot.com/
Twitter: #ioana975
Poate suna putin exagerat, dar chiar pare super fascinant job-ul si chiar mi-as dori sa iau parte la asa ceva.(Adica, serios, cine nu si-ar dori sa promoveze niste carti asa de...bune-lipsa de cuvinte, gasiti voi-). Promit seriozitate maxima:)
*sfarsitul discursului* :))
In sfarsit, daca nu e pentru mine(desi mi-as dori, dar stiti cum, nu se poate sa se implineasca tot ce iti doresti), succes celorlalti si multa distractie fetelor, dar si spor la promovare!

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori