Friday, March 9, 2012

Teaser Shadow Reader in limba romana


Trebuie sa marturisesc ca mi-a facut o deosebita placere sa traduc acest fragment. Pana sa incep, nu mi-am dat seama cat de mult mi-au lipsit personajele. Acum nu pot decat sa sper ca veti fi si voi prinsi in mrejele acestei povesti la fel cum am fost si noi. Daca va place, daca va doriti si voi Shadow Reader in Romania, dati de stire editurii noastre preferate LEDA printr-un comentariu pe blogul lor. De asemenea, sustineti publicarea acestui volum printr-un vot in POLL-ul de pe coloana din stanga.

Enjoy!
Photobucket

Teaser Shadow Reader Capitolul 16

17 comments:

Unknown said...

Multumim si pentru traducerea in romana! Multumim, multumim!

Unknown said...

Sa speram ca vom avea rezultate curand in privinta acestei carti.

-D- said...

Multumim , pentru ca ai trasus o "particica" asa poate vei creste si mai mult interesu.
Sper ca munca ta sa fie rasplatita , pe deplin:x

Simona said...

Mi-a placut foarte mult traducerea :D Multimim pentru efortul depus! Abia astept sa pot citi si eu cartea. Mi-a placut foarte mult cand i-a dat colierul :x Descrierea a fost foarte frumoasa "diamantele... stralucesc ca picaturile de lumina dintr-o fisura" ~~

Christyna_BM said...

:D Multumesc Simona, scena de final nu ti-a placut? M-as astepta ca multi dintre voi s-o mentionati pe aceea. Si sa va placa Aren :X

Simona said...

Sigura ca imi place si finalul :)) Cui nu i-ar placea? :> Imi place foarte mult cum scrie Sandy! Te face sa sorbi cuvintele de pe hartie.

Andreea said...

Multumim pentru traducere.Foarte frumos.Sper sa apara si la noi

JustLaugh said...

multumim pentru traducerea frumoasa..:*:)...foarte tare fragmentul..nu voiam sa se mai termine:))

Mirela said...

o sa il pot citi si eu cand ajung la PC verisoarei mele

lifemeanscolour said...

Multumim pentru traducere.Abia astpt sa apara cartea si la noi!

Bonnie Ithil said...

Ha!! Cristina mereu ne uimeste, super capitolul. Ai putea sa traduci carti pt ca o faci bine bine :D

Unknown said...

Chiar asa. Poate te angajezi la vreo editura ca traducatoare.

Christyna_BM said...

Eh...o fac din pasiune. nu cred ca as fi in stare sa traduc o carte intreaga.

Christyna_BM said...

Oricum povestile de dragoste din Shadow Reader sunt unele dintre cele mai intense pe care le-am trait vreodata. Fara sa exagerez, cartea e superba.

andra lavander said...

multumim pentru traducere, daca descrierea nu ne-a trezit prea tare interesul , acest fragment cu singuranta o face, pe al meu cel putin l-a trezit

Bonnie Ithil said...

Ahh e geniala !!! am citit ceva ceva din ea si chiar imi place, e o carte foarte buna :x. Imi place Aren mult mult, sper sa il vada cu alti ochi si ea pana la final...pana acum se gandeste decat la fugit fugit fugit...si nu mai zic nimic pt ca nu vreau sa dau spoilere :D

Bonnie Ithil said...

Deci am terminat-o e geniala, si am dat paginile pana jos pe calculator sperand ca mai e ceva, dar nu s-a terminat si a fost prea scurta, mai vreau !!!! Omg !!! ador cartea asta imi vine sa ma reapuc de ea si nici nu am terminat-o bine :))Aren!!! da Aren il iubesc :x ee asa ... no comm ca delirez... :x:x:x

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori