Monday, March 12, 2012

Teaser Pure - Half Blood 2 by Jennifer L. Armentrout

With only 23 days to go before the official release of Pure, Book 2 in the Covenant Series, I thought we'd share a little teaser from the novel.  
-Jennifer L. Armentrout



“Ever since I’ve met you, I’ve wanted to break every rule.” Aiden turned away, the muscles in his neck tensing. He sighed. “You’ll become the center of someone’s world one day. And he’ll be the luckiest son of a bitch on this earth.”
His words created a mad rush of strong emotions. I was hot—so incredibly hot. I really did think the world ended right then. Aiden glanced over at me, his lips parting. The intensity in his gaze, the hunger in his eyes left me dizzy. His chest rose sharply.

“Thank you.” My voice sounded thick. “Thanks for doing all of this for me.”
“You don’t need to thank me.”
“When am I ever supposed to thank you?”
“When I do something that is truly worth thanking me for.”

9 comments:

Only Books said...

Ce draguut! :)

PS: Avem o provocare pentru tine! Pentru mai multe informatii da click aici: http://love-for-books.blogspot.com/2012/03/scris-de-blogger.html

Criss

Unknown said...

Mie imi plac mult copertile acelea cu florile din energie; cred ca sunt superbe

Christyna_BM said...

Daa seria este extraordinara, mai buna ca Academia Vampirilor, as putea aprecia :D (un pic mai buna). Toate cartile lui Jennifer sunt asa. Imaginea din postare este un buton cu chipul lui Aiden nu coperta cartii. Coperta este pe bara din stanga, cea bleu cu countdown.

Simona said...

Vai deci acest simplu fragment m-a facut sa adaug si seria asta pe lista cartilor extrem de dorite :)) :x Imi plac mult copertile acestei serii :D

Unknown said...

Aaa, acum am inteles. Deci nu pot sa spun cat imi plac acele coperti; iti dau energie, te hipnotizeaza.

Mirela said...

e hot hot tipul....cred ca m-am indragostit :X

-D- said...

@Mirela da e dragut:)) tipul..

andra lavander said...

wow, daca e mai buna ca VA trebuie neaparat sa o citesc.....

Bonnie Ithil said...

Dabea astept sa ma apuc si eu de seria asta :x, Imi place cum scrie Jennifer L. Armentrout, am citit primul vol din seria Lux si e superb daca si seria asta este la fel de interesanta autoarea cu siguranta este de laudat :D

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori