Monday, March 12, 2012

Precomanda Chimie Perfecta de Simone Elkeles

9 comments:

Bonnie Ithil said...

Aishh ce pretz bun are !!!! poate reusesc si fac si eu rost de bani pana se incheie precomanda :D

Cristinab said...

OMG !!! dau comanda, nu mai rezist!

JustLaugh said...

iiiuuuiiii si a aparutt!!!:X:X abia astept sa citesc cartea:))

Mirela said...

o trec pe lista, dar nu o sa mi-o iau deocamdata

Simona said...

Nici eu nu o iau momentan :D Dar pe viitor o sa o citesc.

Unknown said...

Se pare ca suntem multe inscrise in clubul ' Momentan nu o cumpar'

-D- said...

VAI! vai vai:(((
nu stiu cum fac rost de bani trebuie sa o am .. nici nu ma gandesc sa nu citesc cartea asta:|
Sper sa nu se inchieie repede precomanda ..chiar vreau sa o cumpar sa vad ce afaceri fac:)) sa o iau!
Super!

Cristinab said...

@ -D- , ai timp sa te decizi pana pe 19 martie ;)

andra lavander said...

si eu o las pentru mai tarziu, dar oricum vreau sa o citesc

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori