Thursday, March 1, 2012

In curand la Litera

click pentru a citi un fragment
Ce-ai face dacă propria ta soră ar dispărea într-o bună zi fără urmă? 
Când află că sora ei mai mică a dispărut, Beatrice Hemming se întoarce cu primul avion acasă, la Londra. În scurtă vreme, Tess este găsită moartă, aparent o sinucidere, iar poliția închide dosarul. Convinsă că sora ei nu s-ar fi sinucis niciodată, Beatrice se mută în apartamentul lui Tess și pătrunde tot mai adânc în viața și în secretele acesteia, în încercarea de a-l descoperi singură pe criminal. Pe urmele lui Tess, Beatrice află despre relația ei ascunsă, despre participarea ei la un experiment medical, dar se afundă tot mai mult într-o întunecată cameră a oglinzilor, plină de revelații tulburătoare. 
Căutând cu disperare adevărul despre moartea surorii ei, va reuși oare să se redescopere pe sine? 
Captivant și plin de stil, Sora se află în punctul acela destul de greu de atins în care romanul polițist și marea literatură se întâlnesc.“ Jeffery Deaver 
Un thriller gotic excepțional... care ascunde, deopotrivă, o forță devastatoare.“ The Guardian 
Lupton construiește suspansul nu numai în jurul subiectului și al deznodământului său brutal, ci și în jurul caracterelor...“ The New York Times 
Scris cu forța și cu eleganța unei tinere Daphne du Maurier, romanul este excelent și anunță un talent cu adevărat original.“ Daily Mail 
Roman publicat în 30 de țări.

10 comments:

Simona said...

Cred ca e un thriller numai bun de citit :D Sunt tare curioasa cine este criminalul.
Copera este frumusica insa nu imi place marginea gri.

Unknown said...

Mie imi place muuult coperta. O ador; e misterioasa si pura, dar totusi innegrita de tristete. O carte numai buna de cumparat. Abia astept sa apara; o cumpar.

-D- said...

Imi place povestea , e foarte interesanta sigur mi.ar place sa o citesc:p e ceva gen "minunatele oase" nu stiu daca ati auzit de ea

giddusadik said...

Pare interesanta, iar coperta imi place.

Bonnie Ithil said...

Asta e cartea de care spuneam ca primele 3 randuri din descriere zici ca sunt copiate de la Fever :)). Imi place coperta desi nu vreau sa mai vad ZAPADA !!!

ioana alexandra said...

imi place cartea:) o sa o citesc cu siguranta!

Mirela said...

ce de mistere are cartea, e destul de interesanta

Unknown said...

-D-, am auzit de Minunatele oase. Le-am mancat pe paine. Acum, vorbind serios; chiar mi-a placut cartea.

-D- said...

:x Ma bucur!!!! si filmu e suuuperb!

JustLaugh said...

imi place coperta:)..si mi se pare o carte buna dupa descriere...mi-ar place sa aflu ce secrete ascunde viata surori ei disparute:D

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori