Sunday, March 4, 2012

Dorina Basarab series by Karen Chance

Dorina Basarab is a dhampir-half human, half vampire. Subject to uncontrollable rages, most dhampirs live very short, very violent lives. So far Dory has managed to maintain her sanity by unleashing her anger on those demons and vampires who deserve killing. Now Dory's vampire father has come back into her life. Her Uncle Dracula (yes, the Dracula), infamous even among vampires for his cruelty and murderous ways, has escaped his prison. And her father wants Dory to work with gorgeous master vampire Louis-Cesare to put him back there. Vampires and dhampirs are mortal enemies, and Dory prefers to work alone. But Dracula is the only thing on Earth that truly scares her, so when Dory has to go up against him, she'll take all the help she can get… ...
Dorina Basarab is a dhampir-half-human, half-vampire. Back home in Brooklyn after the demise of her insane Uncle Dracula, Dory's hoping her life is about to calm down. But soon Dory realizes someone is killing vampire Senate members, and if she can't stop the murderer, her friends may be next...

Furry's kiss (Dorina Basarab#3) - October 2nd 2012  


Karen Chance is the author of two New York Times bestselling series, plus a number of novellas and short stories, all set in the Cassandra Palmer universe. A full-time writer since 2008, she was previously a university history teacher, which comes in handy when writing the time-travel aspect of Cassie’s crazy adventures.
Dorina Basarab series is an offshoot of Chance's Cassandra Palmer series. 

10 comments:

Simona said...

Vai! Cat de ciudat mi se pare cand citesc un nume romanesc intr-un context englezesc! Ma bucur ca exista straini care il abordeaza pe Dracula impreuna cu o protagonista ce are nume de romanca :D Nu am mai auzit pana acum ceva asemanator. Copertile nu sunt chiar pe gustul meu dar actiunea cred ca e interesanta :D

CCAM said...

Simona - vorba aia "sangele apa nu se face" :))) de cate ori vad ceva legat de Ro tb sa verific; notele Dorinei sunt bunute, iar scriitoarea si a ei serie Casandra Palmer foarte cunoscute. Va voi spune :))) cum a fost

Unknown said...

Adevarul este ca iimi place sa vad nume romanesti. Doar noi suntem cunoscuti(in sensul bun) pentru castelul lui Dracula. Copertile imi plac; nu sunt extraordinare, dar chiar imi plac; exprima duritate. In genereal imi plac cartile cu vampiri, cu toate ca imi plac mai mult cele care respecta tiparul vampirilor 'adevarati'(pe care ii arde soarele, focul etc). Cred ca e interesanta povestea.

Andreea said...

Total de acord cu Simona.Asta chiar merita adusa si la noi in Romania

-D- said...

Sa zicem.. ca ma simnt bine ca a folosit un nume romanesc poate e unul din acele momente cand romania e pusa intr.o lumina buna,si pe tine personal te face sa te simnti destul de bine...dar alti ma refer la persoane staine nu cred ca observa acest detaliu(sper sa ma insel) ehh e prea mult spus
= hummm....oricum multi au facut banuti bunicei pe povestea cu Dracula asa ca... nu cred ca este vre.o noutate in "domeniu"
Cu sinceritate o spun nu imi plac copertile de loc .. parca prea mult duce spre "killer" in serie nu stiu e o parere..=

Mirela said...

vai ce tare :D imi place descriera mai ales ca este si vampirul nostru acolo...

Oanaaa. said...

Am citit de n ori ca sa imi dau seama defapt.. nu imi venea sa cred, Dorina Basarb?
Ciudat rau, oricum imi place seria, pare interesanta.

Simona said...

@CCAM: Foarte adevarat! :D Lectura placuta intre timp!

Bonnie Ithil said...

Nu stiu ce sa zic, seria pare destul de buna si macar in materie de vampiri face si ''Romanica'' o treaba buna,da idei. :))

JustLaugh said...

ce faine sunt copertile imi plac foarte mult!!!!...si descrierea ma atrage chiar daca am citit o multime de carti cu vampiri:))..tot are ceva special:D

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori