Tuesday, March 13, 2012

Coperta noua! Shadow Falls 04 - Whispers at Moonrise de C. C. Hunter

Expected publication: 2013

Seria apare si la noi la editura  LEDA. Deocamdata avem doar primul volum.  Iar acum copertile celorlalte trei volume:


Nu rataţi această nouă serie impresionantă, care vă va bântui visele şi vă va cuceri. Bine aţi venit în tabăra Shadow Falls, cuibărită în adâncul pădurii din preajma unui orăşel pe nume Fallen…
Într-o seară, Kylie Galen ia parte la o petrecere unde lucrurile nu decurg deloc cum ar trebui, iar asta îi va schimba viaţa pentru totdeauna. Mama ei o trimite la Shadow Falls – o tabără pentru adolescenţi cu probleme. Însă la doar câteva ore după sosire, devine evident că toţi colegii ei au mai mult decât nişte simple „probleme”. Aici, în Shadow Falls, vampirii, vârcolacii, metamorfii, vrăjitoarele şi zânele se antrenează umăr la umăr – învaţă să-şi stăpânească puterile, să-şi controleze magia şi să trăiască în lumea normală.
Kylie nu a simţit niciodată că aparţine acelei lumi, dar, cu siguranţă, locul ei nu este nici aici, alături de o grămadă de ciudaţi paranormali. Sau este oare? Aceştia insistă că face parte dintre ei şi că a fost adusă în tabără dintr-un motiv anume.
Deşi pentru Kylie aproape nimic nu e limpede, un lucru devine dureros de clar – locul ei e în Shadow Falls…

Născută la miezul nopţii dă dependenţă. Încercările lui Kylie de a se cunoaşte mai bine şi de a lega prietenii sunt atât de sincere, încât te îndrăgosteşti de ea şi de tabăra Shadow Falls… iar cei doi băieţi sexy care se luptă pentru afecţiunea ei fac ca atmosfera să se înfierbânte. Născută la miezul nopţii mi-a plăcut la nebunie şi abia aştept continuarea!” – VERB VIXEN

17 comments:

Simona said...

Imi plac foarte mult copertile acestei serii!! Sunt super :D Si al4lea volum se pare ca nu e mai prejos! Astept o recenzie a primului volum :D Sunt curioasa daca este extrem de interesanta :D

Unknown said...

Wowww. A patra coperta este absolut superba. Nici celelalte nu sunt mai prejos, dar ultima...mi se pare fantastica.

ioana alexandra said...

char sunt curioasa cum e seria asta
copertile sunt toate frumoase:)

JustLaugh said...

hmmm..:-? credeam ca e trilogie..:D..frumoasa coperta e putin diferita de celelalte dar arata bine:)

Cristinab said...

am citit nascuta la miezul noptii cu sufletul la gura!
astept cu nerabdare si urmatoarele volume, pana atunci le voi citi in engleza vol 2.

app. stiti cand va aparea la leda vol 2? :D

mayabijoux said...

m-am indragostit de coperti! sunt atat de frumoase! pun pariu ca seria este superba. chiar imi doresc s-o citesc.

Bonnie Ithil said...

Superbe toate 4 :D dabea astept sa citesc si eu volumul 1 :D

lifemeanscolour said...

Super copertile.Abia astept sa apara volumul 2 la noi:P

-D- said...

Frumoase copertile si peisajele care le surprinde, imi plac si titlurile cred ca este o serie care va merita toti bani:p

Unknown said...

Cristinab

Stiu doar ca vor aparea anul acesta si vil 2 si vol 3, dar sincer nu cred ca al doilea va aparea prin mai...poate putin mai tarziu.

Unknown said...

Preferatele meu sunt: coperta 2(cea cu cascada' nu ii dadusem atentia meritata pana acum) si coperta 4 :X:X:

Mirela said...

stiu ca primul volum a aparut la noi, si din cate am auzit seria este superba, abia astept sa mi-o cumpar

Cristinab said...

@ Cristina , multumesc pt raspuns. daca vol 2 va aparea anul acesta nu voi incepe sa-l citesc in engleza.
astept cu mare dor cartea!

Cristinab said...

ah, copertile sunt minunate!
in special a doua !

Simona said...

Si mie tot a2a coperta si ultima cred ca imi plac cel mai mult! Ultima are si niste culori superbe <3 ~~
@Cristinab: daca zici ca ai citit cartea cu sufletul la gura inseamna ca o sa ma bucur de ea cand o voi lua! :D

andra lavander said...

copertile sunt frumoase, n-am citit seria, dar poate o voi face

Unknown said...

Ce s - a intamplat cu vol 3 ?

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori