Monday, March 26, 2012

Breaking Dawn Part 2 Trailer




10 comments:

giorgiana said...

suuper..cine numara zilele pana in noiembrie?

emy said...

Suuuper! :x
Abia astept :*

Cristinab said...

oau! abia astept!!!! o sa fie super!

Bonnie Ithil said...

:D l-am vazut si eu de dimineata, imi place dar mi-ar fi placut sa vad ceva mai mult :))

Christyna_BM said...

Tuturor ne-ar fi placut sa vedem mai mult :)))

Bonnie Ithil said...

Prea mare asteptarea asta, un an parca e prea mult...:(

Unknown said...

Foarte scurt este acest trailer!

Mirela said...

daca partea a 2 a filmului va fi mai buna decat prima parte...atunci eu o sa ma declar multumita.

-D- said...

Mult prea scurt:)) Ne fac mai curiosi;))

andra lavander said...

abia astept sa apata filmul ,anul trecut si acesta s-au terminat doua serii de mare succes, Harry Potter si Twilight

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori