Thursday, February 16, 2012

Setea de Carrie Jones la editura RAO

Clic pe imagine pentru a comanda


Tatăl vitreg al Zarei a murit, mama ei nu poate avea grijă de ea, aşa că ajunge să locuiască cu bunicii într-un mic orăşel din Maine. Nick, un vârcolac chipeş, îi salvează viaţa dintr-un accident de maşină, iar pe de altă parte, ceva pare să se înfiripe între ea şi eminentul Ian, un coleg de liceu. Din păcate, pe urmele Zarei se află o prezenţă malefică - un rege al zânelor. Iar acesta nu este deloc o creatură inofensivă şi delicată. Atunci când regele nu are de partea sa o regină mai mult timp, dorinţa lui e una singură: să-şi satisfacă pofta de sânge uman, iar în cazul de faţă, curmând vieţile celor doi la care Zara ţine. Se va preda ea oare în faţa acestui pseudo-vampir pentru a-i putea salva pe cei iubiţi? O poveste plină de suspans despre sacricificii.

Setea
Carrie Jones
BIBLIOTECA RAO
Colectie:
Domeniu de editare: romance
ISBN: 9786066091718
Nr. Pagini: 284
Aparitie: 8.2.2012
Pret: 34.99 lei

15 comments:

Andreea said...

O poveste foarte interesanta

Bonnie Ithil said...

Imi aduc aminte de cartea asta si stiu ca mi-a placut cand a fost prezentata de voi aici. Pretul e ok, cred ca o sa o cumpar si eu :D

Christyna_BM said...

cartea e frumoasa. am citit primele 3 volume, stiu ca urmeaza un al patrulea, daca nu cumva a si aparut. merita citita, si asa e, pretul e bun :)

Mirela said...

mmmm dar e asemanatoare cu Amurg? unii asa spun..

Christyna_BM said...

mm...asa spune RAO. Ei oare au citit-o?:))) Eu care am citit-o iti pot spune ca nu prea seamana cu Amurg. Mult mai bine seamana Predestinati.

giddusadik said...

Super! Chiar ma gandeam cand va aparea, sigur mi-o voi cumpara :)

-D- said...

Frumoasa descrierea .. si continult carti.

Bonnie Ithil said...

Nu stiu de ce fac reclama la o alta carte cu texte de genul ''fanii amurg o vor adora '' sau mai stiu eu ce, e cu totul alta carte si mie mi se pare toatal aiurea si am vazut ca multi folosesc chestia asta...

CristinaB said...

pare a fi interesanta cartea.

as vrea sa va intreb ceva, doar din pura curiozitate: nu v-ati saturat ca cititi carti in care apare super-mega-hiper cunoscutul triunghi amoros?
pt ca eu sincer m-am saturat...

monika.love96 said...

Urmatorii bani de la bunici se duc pe cartea asta :))).

-D- said...

@Bonnie iti dai seama ca e o chestie strict de marketing, a fost o vreme in care lumea era inebunita dupa seria "amurg" cel putin in jurul meu .. era peste tot pxuri cani genti caiete tricouri toata lumea inebunise:)) si a avut un succes asa de mare in cat uni incearca sa atinga macar putin din scara gloriiei pe care ei au avut.o chiar daca e sacaitor sa incerci sa iti faci reclama cu ajutorul altcuiva :))

Unknown said...

Nu stiu ce sa zic, mie una imi dispace seria amurg. Mie chiar nu-mi place stitul scriitoarei de a citii

Unknown said...

Da, cartea mi se pare interesanta.Aven nevoie si de zane, nu numai de vampiri si varcolaci.

-D- said...

Mie una mi.a placut enorm ,eu imediat ce am vazut filmu la 1 noaptea eu am dat comanda de carte :)) ma apucese si pe mie frenezia asta care ii cuprinsese pe toti, vazusem filmu de 12 ori acum cand ma gandesc si imi privesc trecutu imi trece prin cap " cum am putut vedea acelasi film de 12 ori?"stiam si replicile si inca le mai stiiu....:)) , ce pot sa zic... e o carte din punctul meu de vedere care are tot ce ii trebuie vampiri, aventura , si putina dragoeste:x combinatie perfecta in ziua de azi
---
nu pot spune ca mi.a displacut ..

♥MIM said...

O sa o cumpar curand!

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori