Wednesday, February 29, 2012

Sarbatoreste femeile din viata ta - descopera reducerea de 50%‏

9 comments:

-D- said...

Cam rar reducerele de 50%.... sau poate nu am fost eu atenta, in fine nu am vazut decat 2 carti la pret bunicel care mi.ar placea restu.. nu
Profitati de ocazie ,cele care gasesc ceva pe placul lor

giddusadik said...

De ziua noastra! Macar de 1 martie, primim si noi niste reduceri =))

Unknown said...

Da, nu prea ma atrage nimic. Eu am prins prin ianuarie parca reduceri de 40%. Mi-au fost de mare folos.

Bonnie Ithil said...

Frumos!! Asta e pt ca maine e 1martie :D defapt toata luna asta e a noastra :x

Andreea said...

Foarte frumoase reducerile

Simona said...

In perioada aceasta se fac multe reduceri :D Pacat ca nu avem bani pentru atatea carti! Sa speram ca si de Paste or sa fie reduceri. Mai putine cartile cu 50% reducere dar oricum.. sunt preturi frumusele :D

♥MIM said...

Uuu, macar acum sa ne pretuiasca si pe noi cineva=))

Mirela said...

asa este kitty, meritam meritam

JustLaugh said...

wow reducere de 50%...:D

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori