Monday, February 27, 2012

Precomanda Nascuta la miezul noptii la editura LEDA

nlmn-tit.jpg


nlmn-book.jpg

de C. C. Hunter


Traducere din limba engleză de: Alexandra Musat
Nr. pagini: 448
Format: 13 x 20 cm
Preț: 39,90 lei
Preț redus 25%: 29,93 lei

 buy_button.jpg

prez.jpg
Nu rataţi această nouă serie impresionantă, care vă va bântui visele şi vă va cuceri.
Bine aţi venit în tabăra Shadow Falls, cuibărită în adâncul pădurii
din preajma unui orăşel pe nume Fallen …

    Într-o seară, Kylie Galen ia parte la o petrecere unde lucrurile nu decurg deloc cum ar trebui, iar asta îi va schimba viața pentru totdeauna. Mama ei o trimite la Shadow Falls – o tabără pentru adolescenți cu probleme. Însă la doar câteva ore după sosire, devine evident că toți colegii ei au mai mult decât niște simple "probleme". Aici, în Shadow Falls, vampirii, vârcolacii, metamorfii, vrăjitoarele și zânele se antrenează umăr la umăr – învață să-și stăpânească puterile, să-și controleze magia și să trăiască în lumea normală.
    Kylie nu a simțit niciodată că aparține acelei lumi, dar, cu siguranță, locul ei nu este nici aici, alături de o grămadă de ciudați paranormali. Sau este oare? Aceștia insistă că face parte dintre ei și că a fost adusă în tabără dintr-un motiv anume.
    Deși pentru Kylie aproape nimic nu e limpede, un lucru devine dureros de clar – locul ei e în Shadow Falls…

„Născută la miezul nopții dă dependență. Încercările lui Kylie de a se cunoaște mai bine și de a lega prietenii sunt atât de sincere, încât te îndrăgostești de ea și de tabăra Shadow Falls… iar cei doi băieți sexy care se luptă pentru afecțiunea ei fac ca atmosfera să se înfierbânte. Născută la miezul nopții mi-a plăcut la nebunie și abia aștept continuarea!”
– VERB VIXEN

Recomandat de:
bravo.png

25 comments:

Bonnie Ithil said...

Chiar o vreau :x dar nu am posibilitate sa o cumpar acum, dar o voi face cat mai repede :D

Unknown said...

Si la mine e la fel. Nu am posibilitatea sa o cumpar acum, dar ce-i drept vreau sa fiu convinsa ca e frumoasa. Am cumparat unele carti care nu m-au impresionat ca sa zic asa. coperta imi place, dar continutul..nu stiu. Astept pareri.

-D- said...

Suna putin cu Harry Potter daca nu ma insel:))(poate doar eu gandesc asa:|) cum elevi sunt invatati sa faca diferite vrajii si sa stapaneasca magia aici sunt varcolaci vampiri tot tacamul care fac acelasi lucru incearca sa isi controleze puterile.E un subiect bun eu, nu cred ca m.as supara/dezamagi daca o voi citi:))

ioana alexandra said...

idem Cristina:D si mie imi place foarte mult coperta, dar vreau sa ma asigur ca merita si continutul

Andreea said...

Numai precomenzi in ultima vreme

Bonnie Ithil said...

Da la asta ma gandeam si eu @Andreea, au fost atatea precomenzi intr-un timp atat de scurt incat nu am putut sa tin pasul cu ele :-<

Simona said...

De acord cu, Cristina :D Sper sa merite si continutul. Inca nu m-a convins cat am citit pe elefant. Coperta e frumoasa in orice caz :D

Unknown said...

Da. In ultimul timp, cam toate cartile sunt cu fete trimise la tabere sau scoli menite sa le indrepte comportamentul. Nu zic ca nu sutn frumoase, dar cred ca Leda ar putea publica serii mult mai frumoase. Si cum am spus, continutul ma intereseaza mult, mai mult decat coperta(cu toate ca ma deranjeaza copertile urate). Si inca un lucru care imi place: sa vad actiune din primele 30 de pagini cam asa. In general, adevarata actiune incepe de pe la 100 de pg sau chiar mai mult.

Unknown said...

Apropo de asta. Voua cum va plac cartile? Adica, ce fel de carti va plac? Cele cu actiune multa din primele pagini care dezvaluie multe, dar care si pe parcurs dezvaluie si mai multe sau cele care ne fac sa petrecem 100 de pg degeaba, fara actiune?

-D- said...

Eu urasc descrierele lungi plictisitoare ... de 2-3pag pur si simplu ma face sa nu mai citesc cartea deloc...sau sa sar peste pasajele alea
O carte buna te face sa citesti mai departe inca de la prima pagina, parerea mea

Unknown said...

Idem -D-. Si iti place mai mult dialogul presupun, nu?

Unknown said...

Sper ca nu va suparati ca va intreb, dar am avut o altercatie cu o fata(ei, nu chiar altercatie) care m-a acuzat ca sunt dusa cu pluta pentru ca am anumite pareri despre carti, cum ar fi faza cu descrierile lungi.

-D- said...

Si eu am avut azi o altercatie cu un dela .. care are fata de dat cu grebla( scuzati expresia) ... deci te inteleg .
Fiecare e cu placerile lui de aceea aratam diferit gandim diferit pentru ca nu suntem trasi la xerox , nu suntem la fel.
Macar tu citesti spre deosebire de toti snobi astia care ne inconjoara .. sa sti ca sunt multi .. nu cred ca exista zi in care sa ma simnt deplin fericta sufleteste ca am ineractionat doar cu persoane care merita ascultate peste tot gasesti snobi, incuiati la mine ghisee, liceu,magazin :-J
NU trebuie sa te simnti prost,tu ai rabdare sa le citesti(descrieri) preferi alt fel de carti nu trebuie sa iti placa aceeleasi carti ca si ea , gandestete putin daca tie iti place o carte si ei la fel unde ar mai fi bucuria de a impartasi noi titluri daca toata lumea ar citi aceleasi carti :| ar fi plictisitor de'a binelea
eu te sustin capul sus ca...gura lumi nu o astupa nici pamantul, fi mandra ca esti diferita!!!

-D- said...

Da adica .. nu neaparat sa fie actiune sunt o persoana care se plictiseste la detali si nu are rabdare,sau de exemplu eu nu citesc carti de autori romani pentru uni poate fi o prostie , dar pentru mine probabil e un moft,explicatia este ca : cartile obligatori de liceu pe care am fost obligata sa le citesc,aveu descrieri prea lungi pentru mine,
Pfff cat am scris !

Unknown said...

Eu sunt sincera. Ca autori romani imi plac Eminescu si Eliade, dar atat. Da, nu neaparat actiune, insa ma plictisesc repede daca detaliaza si cum mananca. Mai bine(dupa parerea mea) multe scene si descriere pe masura normal ca fara nu se poate. Mie imi place si dialogul pentru ca ma trezeste din somn cas a zic asa. Cred ca poti sa descoperi ce se intampla in carte si prin dialog nu numai prin pagini intregi de descriere.

-D- said...

bine gandit:*

Unknown said...

Si m-au enervat putin comentariile ei. Dupa ce ca le suport prezenta se mai si iau de mine. Prima data ma criticau ca citesc carti si vezi Doamne nu vorbesc despre prostii, prostii pe care ele le considera interesanta, deoarece sunt si ele la liceu si chipurile au cunoscut lumea. E o haita, pe cuvantul meu. Intai vine una si dupa te trezesti cu 10 care isi baga nasul. Daca nu-ti place de mine, lasa-ma in pace. Dar nu; ele vin si incep sa comenteze dinadins, numai ca sa-si bata joc si sa demonstreza ca tot ele au dreptate, chiar daca nu se omoara cu cititul. Ea zicea ca descrierea e totul intr-o carte(auzise chestia asta la o profa), dar nu a citit decat 2-3 carti la viata ei de 15 ani; daca le-a citit si pe alea.

-D- said...

Cristina daca eram in locul tau ..plangea in pumni fata aia:) sunt o persoana vulcanica.Sfatul meu fi indrazneata impertineta si bagacioasa cand trebuie ca acum, din cate inteleg esti in clasa a 9a fetele de liceu pot fi foarte rele din propie experienta.. la viata mea(17) am cunoscut din pacate tot felu de oameni:p...din partea negativa, stiu cu ce se manaca daca nu esti putin mai tare asa .. pierzi mult in ziua de azi..
Fi tare Cris!Se dau si ele oleaka "rotunde" aratale tu ca esti o fata citita!

Unknown said...

Da. Sunt in clasa a 9-a. Cea mai buna cale e sa le ignor pentru ca razbunarea-i arma prostului. :))Sincer, da, am pierdut destule pentru ca in unele momente m-au luat de fraiera. Eu nu inteleg cum pot sa fie asa de rele. Chiar nu pot.

-D- said...

De cand e lumea asta se stie ca oameni sunt clasati in doua cateogori mari buni si rai:P

giddusadik said...

Nici eu nu am posibilitatea sa o achizitionez, dar imediat ce pot, sigur mi-o iau, caci pare foarte interesanta :)

♥MIM said...

Iubesc descrierea acestei carti, dar momentan nu imi mai permite portofelul:))

Cristinab said...

m-am tot fasticit eu pana acum dar m-am decis, am dat comanda de carte. o astept cu nerabdare!
si-a mai luat-o cineva?

Cristinab said...

gata o am!!!
las moartea la Dallas deoparte si ma acum de nascuta la miezul noptii!
so happy ! :)

JustLaugh said...

asa imi place descrierea:D..vreau si eu intr-o tabara ca Shadow Falls:D

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori