Wednesday, February 1, 2012

Concurs Paranormal

Cum v-am promis, in aceasta seara lansam un nou concurs, sponsorizat de editura noastra preferata LEDA/CorinTeens
Cartea oferita este Paranormal de Kiersten White.

  • Bestseller New York Times
  • Roman selecţionat de Publisher’s Weekly, pentru debut remarcabil în 2010
  • Selecţionat pentru Junior Library Guild
Cel mai original debut paranormal al anului. – LISA MCMANN
Paradoxal, deşi lucrează pentru Agenţia Internaţională de Securitate pentru Paranormali, Evie s-a considerat întotdeauna o fiinţă normală. Desigur, cea mai bună prietenă a ei este o sirenă, fostul ei iubit este silf, iar ea se îndrăgosteşte de un metamorf…
Numai că fiinţele paranormale încep să moară, iar visele lui Evie sunt bântuite de voci obsedante şi profeţii misterioase.
Curând, ea îşi dă seama că ar putea să existe o legătură între abilităţile ei şi valul brusc de crime…Cam mult pentru o fiinţă normală!
O călătorie într-un montagne russe, rapidă şi jucăuşă. Povestea asta a fost exact aşa cum speram – îndrăzneaţă, reconfortantă şi absolut înspăimântătoare. Oh, biiiiip! Îmi place la nebunie! – BECCA FITZPATRICK

Pentru inscriere completati formularul de mai jos. Cei care raspandesc vestea despre concursul nostru primesc doua intrari in plus.
Ultima data de inscriere 15 februarie. Castigatorul va fi anuntat pe 16 aici pe blog.

Succes tuturor!



15 comments:

Zipy said...

Succes participantilor!!

giddusadik said...

Succes tuturor participantilor!

andra lavander said...

succes tututor!

KittygoesFoxy said...

Ma incanta acest nou concurs, ma voi inscrie cu siguranta. Succes tuturor!

ioana alexandra said...

eu am cartea(care mi-a placut foarte mult), asa ca nu voi participa la concurs. succes participantilor!!

Unknown said...

Foarte dragut premiul; succces tuturor

Andreea said...

Un concurs tare frumos.Va multumim.

♥MIM said...

Succes tuturor! Eu am deja cartea, aproape am terminat-o, este geniala si o recomand cu drag!

Bonnie Ithil said...

Succes tuturor!!!

monika.love96 said...

Succes tuturor!

Apy said...

muuuuuuuultummmmmim pt concurs :*

Larisa said...

Inca un concurs superb, asa cum ne-ati obisnuit. Multumim :)

Simona said...

Super concursul! Succes tuturor!
Fetelor, sper ca nu m-am inscris din greseala de 2 ori! :( Daca da, scuzati :D

-D- said...

Multa multa bafta tuturor celor ce participa

Mirela said...

laura a avut norocul sa castige....felicitari inca o data

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori