Wednesday, February 1, 2012

Bloody Valentine, Trei povesti de iubire LEDA in colaborare cu BRAVO

LEDA sarbatoreste pe gustul nostru Sfantul Valentin! 

ŞI VAMPIRII IUBESC!

Cei cu Sânge Albastru au puteri care merg dincolo de înţelegerea umană. Dar atunci când vine vorba de dragoste, nimeni, nici chiar aceşti vampiri nemuritori, nu deţin un control deplin. În Bloody Valentine — Trei poveşti de iubire, trei cupluri îşi împărtăşesc dragostea şi trăiesc momente fericite împreună, indiferent că sunt atotputernici vampiri sau fiinţe cu Sânge Roşu: o tânără vrăjitoare vindecă inima frântă a lui Oliver, Allegra se îndrăgosteşte de o fiinţă umană, iar Schuyler şi Jack [...]. Romantism, senzualitate, speranţă, iubiri interzise, pasiuni care înving timpul, dar şi trădări, comploturi, mister!
Pregătiţi-vă să fiţi iremediabil cuceriţi!

Din 14 februarie 2012 doar împreună cu revista BRAVO:
Preţ excepţional: 10,99 lei!
 
La LEDA au aparut deja primele trei volume:
 
In fapt, Bloody Valentine este volumul 5.5 din serie si contine niste informatii pe care cititorii romani inca nu le stiu. Asa ca, noi va recomandam sa va luati neaparat cartea dar sa aveti rabdare si s-o cititi dupa ce veti citi volumul 5 din serie. Se pare ca nu veti astepta chiar asa de mult.

10 comments:

Bonnie Ithil said...

Asta cu siguratza e super!!! Si o sa tin cont de sfatul vostru si nu o sa o citesc pana nu citesc vol 4 si 5. dar am si eu o intrebare, cartea va fi in formatul acela mic?

ioana alexandra said...

cred ca o sa-mi cupar si eu cartea asta, chiar daca n-am citit primele trei volume
@Bonnie da, in format mic va fi

Handmade by Wicca said...

Ar fi fost dragut daca faceau cum ai mai facut si inainte si ofereau toata seria impreuna cu revistele.

CCAM said...

@Handmade - nu depind de ei in exclusivitate; trebuie sa publice mai intai toata seria si apoi, dupa vreun an, cine stie, daca aproba strainii.Si trebuie sa gaseasca o revista dispusa...

Laurik said...

Cea mai tare editura : Leda . mereu ne insenineaza ziua cu cate o carte buna.abia astept sa o cumpar:D

KittygoesFoxy said...

Nu stiu daca mi-o voil lua, nu am citit restul seriei:-?

andra lavander said...

e o carte potrivita pentru Sf Valentin, pacat ca nu am citit Sange ALbastru

♥MIM said...

Seria Sange Albastru este geniala, sper ca si Bloody Valentine va fi la fel de buna.

Andreea said...

Super.Abia astept sa apara.O sa mi-o iau chiar daca nu am seria Sange Albastru

Mirela said...

nu mi-am luat inca primul volum...dar o sa il iau

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori