Tuesday, February 14, 2012

Bloody Valentine - Alerta!!!!!

Bloody Valentine NU va aparea in editie de librarie, asa ca nu pierdeti editia de chiosc!!

NEW YORK TIMES BESTSELLER
Cei cu Sânge Albastru au puteri care merg dincolo de înţelegerea umană. Dar atunci când vine vorba de dragoste, nimeni, nici chiar aceşti vampiri nemuritori, nu deţin un control deplin.
În Bloody Valentine — Trei poveşti de iubire, trei cupluri îşi împărtăşesc dragostea şi trăiesc momente fericite împreună, indiferent că sunt atotputernici vampiri sau fiinţe cu Sânge Roşu: o tânără vrăjitoare vindecă inima frântă a lui Oliver, Allegra se îndrăgosteşte de o fiinţă umană, iar Schuyler şi Jack îşi unesc destinele într-o nuntă ca-n poveşti.
Romantism, senzualitate, speranţă, iubiri interzise, pasiuni care înving timpul, dar şi trădări, comploturi, mister!
Pregătiţi-vă să fiţi iremediabil cuceriţi!

8 comments:

monika.love96 said...

Eu mi-am luat-o,e foarte draguta!

Bonnie Ithil said...

Waaa cat de trist si eu nu am ajuns la oras !!! ce ma fac acum :((??!!??

Christyna_BM said...

Bonnie eu zic sa rogi pe cineva sa ti-o ia. Cu vremea asta e posibil nici sa nu fi ajuns inca la voi. Sigur o gasesti undeva.

-D- said...

Ma gandeam eu.. ca o sa ajunga greu din cauza vremi:(

Andreea said...

Super.Eu mi-am luat-o

Mirela said...

nici eu nu mi-am luat-o inca....

Simona said...

Eu nu am luat cartea dar la inceput avusesem impresia ca o sa fie 3 carti la o revista nu 3 povesti intr-o carte! Nu stiu unde imi era mintea :D

♥MIM said...

Nu am mai prins cartea:(

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori