Tuesday, January 31, 2012

Nemira anunta lichidari de stoc!‏

Cartile Nemira se muta in casa noua. Unele pot ajunge chiar in casa ta! Profita de reducerile de pana la 75% pentru titlurile din oferta, valabile toata saptamana! Ofertele sunt impartite in carti /selectii si in pachete, de exemplu:


Pret librarie: 137,70 RON
Reducere: 50 %
Pret internet: 68,85 RON

Alerta produse noi:
Introduceti adresa dumneavoastra de email in campul de mai jos pentru a va abona la sistemul de alerte Nemira.
In acest fel veti primi email de fiecare data cand apar carti noi in promotia Selectii sau Pachete.

13 comments:

andra lavander said...

mari reduceri,mari, imi voi clatii si eu ochii pe site-ul celor de la nemira

ioana alexandra said...

75%!! asta da reducere:)

Bonnie Ithil said...

Wow ce reduceri :| nu imi vine sa cred. Bani sa ai acum ....

Andreea said...

O sa ma uit si eu sa vad ce este pe aici

Larisa said...

Si tocmai acum am ramas fara bani :)) Oricum, sper sa mai prind oferta.

KittygoesFoxy said...

Reduceri foarte bune, sper sa gasesc si eu ceva pentru mine.

Gheorghiev Alexandra said...

75%,interesante reduceri:x,dar momentan pauza la bani:))

Handmade by Wicca said...

Nu stiu cum se face, dar intru in criza de bani exact cand sunt reducerile mai mari!

Unknown said...

si eu sunt in criza

Laurik said...

super reduceri, pacat ca n-am buget de carticele noi

♥MIM said...

WOW! Eu am luat JF la 110 sau 120 de lei parca..

-D- said...

In urmatoarea luna va fi lansat filmul dupa cartea JF ... cred ca va iesi foarte bine din cate am vazut din trailer

Mirela said...

cam am tot ce imi trebuie...

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori