Monday, January 9, 2012

Jurnalele VAmpirilor cu BRAVO

13 comments:

KittygoesFoxy said...

Oooo, sunt nerabdatoare:X-habar n-am de ce, doar am cartile:))

ioana alexandra said...

am cartile...:)
eu mi-as dori Vampirii din Morganvile la Bravo. voi ce ziceti?

Christyna_BM said...

poate vor aparea, LEDA e plina de surprize, doar stiti :D

Andreea said...

Mie nu-mi place pt ca le am deja:))As vrea Sange Albastru8->

Mirela said...

eee andrea asta e....eu una am doar primul volum din serie...

giddusadik said...

Ar fi interesant sa fie si Cercul Secret cu Bravo.

Unknown said...

Abia astept :X

@giddusadik si eu astept acelasi lucru! Ar fi chiar super!!

andra lavander said...

de cand astept....imi doream de mult cartle mai ales pentru ca mi se pare ca primele 4 volume, seria initiala, sunt mai bune decat continuarea

ioana alexandra said...

@Andreea si eu as vrea mult de tot Sange Albastru. si Cercul Secret ar fi bun:)
oricum sunt foarte curioasa ce vor da dupa Bloody Valentine:D

Gheorghiev Alexandra said...

am cartile:x...imi doresc sa apara cu bravo academia vampirilor sau sange albastru:D

Larisa said...

Serii din ce in ce mai bune cu Bravo...sunt curioasa ce ni se mai pregateste.

Unknown said...

Nu le cumparasem, deci este un prilej bun acum

Handmade by Wicca said...

Abia astazi am reusit sa trec pe la nenea de unde-mi iau eu cartile si nu mai avea primul volum. :-<

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori