Monday, January 2, 2012

The Infernal Devices series by Cassandra Clare

Pentru fanii seriei The Infernal Devices exista un zvon neplacut.
Dupa cum stiti Clockwork Prince a aparut pe 6 decembrie, iar Clockwork Princess - partea a treia si ultima (da, asa se pare ca vor fi doar trei volume in serie) era programata pentru noiembrie 2012. Dar se pare ca Clockwork Princess va aparea in 2013!
 Si e vorba chiar mai mult decat un zvon avand in vedere ca la intrebarea unui fan, daca zvonurile sunt adevarate si daca intradevar a fost amanata aparitia pentru 2013, Cassandra C. ar fi raspuns: “Yes, most likely, but I don’t know when exactly.”
Totusi, pana pe 30 decembrie nu exista niciun anunt oficial in aces sens, dar faptul ca nu a fost dezvaluita coperta volumului asa cum se spusese e un semn ca ceva, ceva se intampla.
Multi fani spera ca daca va fi 2013, macar sa fie un ianuarie 2013...

In Romania, ambele serii: Instrumente Mortale si Dispozitive Infernale au aparut si vor fi continuate de catre Editura Leda.

Photobucket

10 comments:

Mirela said...

nu am nici macar primul volum....asa ca nu sunt prinsa inca in isteria The Infernal Devices

giddusadik said...

Ce vesti proaste ne-au luat cu asalt chiar de la inceputul lui 2012! Sper sa nu fie adevarate zvonurile!

Larisa said...

Abia in 2013...eh, la noi nu a aparut inca volumul doi, dar totusi este un zvon foarte neplacut.

Andreea said...

Urat pentru fani din afara si pt noi pana la urma...Eu inca nu am citit seria din pacate,dar sper sa imi plot permite anul asta

ioana alexandra said...

n-am citit seria, deci nu pot spune ca ma afecteaza vestea:D

Gheorghiev Alexandra said...

nici eu nu am primul volum:)),insa am auzit ca e foarte faina seria

Unknown said...

Si euam auzit ca seria merita citita.. chiar vroiam sa ma apuc de ea.. sa inteleg ca ar trebui sa o mai aman?? nu as vrea sa raman cu actiunea in pom.. Nu si la seria asta

KittygoesFoxy said...

Poate reusesc sa-mi iau primul volum, am auzit din ataaat de multe locuri ca e tare...

Larisa said...

E chiar o serie ce merita, chiar daca vom astepta ceva timp dupa volumul 2 si 3.

Bonnie Ithil said...

Asa tarziu :|?? Prea mult de asteptat :-< dar merita pt ca seria e foarte buna.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori