Friday, January 13, 2012

Darkwater by Georgia Blair

Amanda Clarke is dead.

Her body was found floating facedown by the riverbank, and no one knows what happened. As rumours fly and fear grows, it seems that everyone suspects Lyndon, one of Amanda's friends. He's known for his temper, his cruelty and his criminal family - and now the police want to talk to him.

It's the end of summer, 1973, the heat is enough to melt asphalt and a sleepy riverside suburb is losing some of its innocence. Fifteen-year-old Winter went to the same school and hung out in the same places as Amanda. As she finds herself alone in trying to defend Lyndon, Winter learns that you can never really know someone - and the answers she has been looking for are closer than she has ever wanted to believe.

Amanda Clarke este moarta.
Trupul ei a fost gasit plutind cu fata in jos pe malul raului si nimeni nu stie ce s-a intamplat. Pe masura ce zvonurile se raspandesc si frica se mareste, se pare ca toti il suspecteaza pe Lyndon, unul dintre prietenii Amandei. Este vestit pentru comportament violent, cruzime si provine dintr-o familie certata cu legea - iar acum politia doreste sa stea de vorba cu el.
Este sfarsitul verii, in anul 1973, arsita este destul de puternica incat sa topeasca asfaltul si o suburbie linistita de pe malul raului isi pierde din inocenta. Winter, de 15 ani mergea la aceeasi scoala si frecventa aceleasi locuri ca si Amanda. Este singura care doreste sa-l apere pe Lyndon si descopera ca nu poti niciodata sa cunosti pe cineva cu adevarat - iar raspunsurile pe care le cauta se afla mai aproape decat ar fi vrut ea sa creada.

Photobucket

14 comments:

KittygoesFoxy said...

Imi place coperta si descrierea este frumoasa. Cartea pare buna, mi-ar placea s-o citesc.

giddusadik said...

coperta este draguta, iar descrierea este destul de interesanta

ioana alexandra said...

imi place descrierea. cartea este exact pe gustul meu:)

Larisa said...

E mystery, si mie mi-a atras atentia...pare promitatoare.

Andreea said...

Wow.Foarte misterioasa cartea.Imi place

Gheorghiev Alexandra said...

e mystery:x...exact pe gustul meu...imi place recenzia:X

Unknown said...

mi-ar placea sa fie publicata

Unknown said...

Imi place coperta :) Conceptul mi se pare chiar dragut, iar descrierea imi aminteste de o alta carte cu aceasta tema :) sunt curioasa ce va fi :X

monika.love96 said...

Cartea pare,din descriere,foarte interesanta!Chiar mi-ar place sa apara si la noi in tara.

Mirela said...

super e cartea....as vrea si eu sa o citesc

Gheorghiev Alexandra said...

copertaaa absolut geniala:X

babyralukutza said...

Carte interesanta si coperta frumoasa! O combinatie perfecta! :)

Bonnie Ithil said...

Coperta e superba :X. Dar descrierea m-a ametzit de tot dar m-a facut curioasa :D

Larisa said...

Coperta e reusita, desi fata pare ca se ineaca O_O Se potriveste cu titlul.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori