Tuesday, January 3, 2012

CONCURS WICCA

Pentru a va dezmorti un pic si pentru ca tot abia am inceput un an nou, ne-am propus sa facem un concurs care are drept premiu o carte mai speciala. Speciala in sensul ca nu e beletristica ci o carte care sigur va atrage atentia acelora care au curiozitatea sa afle ce-i cu Wicca in afara povestilor. Cartea prezinta ritualuri si vraji pentru tot anul calendaristic.
Speram sa va placa!
Dar fiti atenti cum folositi informatiile pe care le primiti... nu se stie niciodata ce se poate intampla... doar ati citit destul cat sa stiti ca nu trebuie sa va jucati cu focul!


Everyday Wicca is a fascinating study of spellcasting and a thoughtful survey of the Wiccan calendar, celebrating the sacred days and magickal ways of Wicca throughout the year. This insightful and meticulously illustrated book will guide you through everyday rituals, spells and Sabbats celebrated during the Wiccan Wheel of the Year. Also includes a handy glossary and an invaluable resource section. 

Pentru participare completati formularul de mai jos. Ultima data de inscriere este 15 ianuarie 2012. Castigatorul va fi anuntat pe 16 ianuarie aici pe blog.
Succes tuturor!
Photobucket Photobucket

7 comments:

Andreea said...

Wow:X Asta da chestie tare:X Multumim fetelor inca odata:X.Va iubim:XEu una sper sa am noroc,caci chiar sunt atrasa de chestiile de genu:">

Larisa said...

Ce carte interesanta! Si eu m-am inscris, multumim pentru concurs :D

ioana alexandra said...

interesanta cartea!!
multumim pentru concurs:)

giddusadik said...

Succes tuturor participantilor!

Mirela said...

foarte interesanta cartea....acum cine o sa fie norocosul

KittygoesFoxy said...

Imi plac foarte mult cartile de acest gen. Dupa multimea de filme de groaza vazute, chiar si acum imi este frica sa o convoc pe Bloody Mary:))

Unknown said...

Bloody Mary sau nu cartile astea sunt tari. Si asta pentru ca nu mai este fictiune, sunt lucruri pe care unii oameni chiar le practica :x mereu mi-am dorit sa cunosc oamenii din astfel de culte pentru ca mi se par fantastici!!

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori