Monday, January 23, 2012

Concurs TRUE BLOOD

16 comments:

Larisa said...

Premii atractive la acest concurs, doar ca eu am Vampirii Sudului.

ioana alexandra said...

interesant concursul:)

Andreea said...

Foarte frumos concursul

CCAM said...

@Larisa - CD-urile sunt, cred eu, cu coloana sonora a serialului True Blood

Bonnie Ithil said...

Super concursul. Dar daca am dat precomanda inainte sa fie anuntzat concursul asta oare mai intri in concurs?

Unknown said...

asta voiam sa intreb si eu

KittygoesFoxy said...

Concursul e tare, dar nu voi participa, de data asta:) Am VS in engleza.

Gheorghiev Alexandra said...

si eu am vs :))),dar oricum e interesant concursul

Handmade by Wicca said...

Serialul difera foarte mult de carti. Am vazut primul sezon si putin din sezonul doi si apoi mi-am cumparat cartile si pot sa spun ca de cand am inceput sa le citesc nu mai simt nevoia sa vad serialul.
Poate cand le voi termina voi incerca sa ma uit, dar nu cred ca voi rezista pana la ultimul sezon.
Nu mi se pare corect ce fac regizorii, din moment ce se spune foarte clar ca serialul este bazat pe seria de carti de ce scenariul este schimbat atat de mult?
Sunt personaje care mor in a doua jumatate a primului volum, dar in film apar pana in sezonul 5.
Va recomand cartile, iar serialul este bun de vazut pentru a va face o idee despre personaje, despre infatisarile acestora si trasaturile lor, din punctul acesta de vedere pot lauda regizorul, a ales actorii potriviti.

Mult succes totusi celor care se vor incumeta sa se inscrie!

Bonnie Ithil said...

@Handmade by Wicca ai drepate in serial sunt multe personaje care in carte au murit sau sunt personaje de care nu am auzit in carti, dar nici serialul nu e rau eu am vazut primul sezon acum 3 ani :-?? si dupa am aflat de carti( cred ca au fost primele carti cumparate de la leda un pachet cu 9 volume) si de atunci astept si cartile dar si serialul cu nerabdare pt ca sunt chiar reusite.

wTf?! # eLLa. said...

Si care sunt cartile de colectie? Cartile seriei nu? ;;)

ioana alexandra said...

@wTf da:)
mie cartile mi se par mai bune decat serialul!!

Handmade by Wicca said...

@Bonnie Ithil, eu mi-am cumparat cartile de curand, cu revistele Bravo si Bravo Girl si am de gand sa imi cumpar si volumul 11 cat de curand.

Larisa said...

Cd-urile nu le am :D Nici nu ma uit la serial, am doar cartile.

♥MIM said...

Foarte tare concursul.

Mirela said...

chiar a fost interesant :)

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori