Sunday, January 15, 2012

Bridger (Bridger #1) by Megan Curd

Ashlyn McVean doesn't believe in fairy tales. That is, until Ashlyn is thrown into the crosshairs of grudges her grandmother created long ago. After finding out she is one of two people able to cross between faerie realms, Ashlyn is faced with trying to understand her abilities, along with navigating a new relationship with her boyfriend, Liam. As if being on a centuries old hit list and dealing with crazed pixies isn't enough, her new abilities mean trouble for Liam. Knowing her new life puts everyone she loves in danger, Ashlyn must decide what's most important in her life between friends, family, love, and ultimately, realms.

11 comments:

Mirela said...

imi place descrierea cartii...ma intreb cum se va termina

Larisa said...

Pare interesanta...bine ca nu e si Ashlyn o zana :)) Sunt curioasa ce va alege pana la urma.

KittygoesFoxy said...

Descrierea e interesanta. Imi place mult si coperta:X

Gheorghiev Alexandra said...

imi place mult coperta:x

giddusadik said...

Interesanta coperta si coperta e misterioasa

ioana alexandra said...

coperta imi place mult. cartea pare foarte buna

Andreea said...

Interesanta poveste.Chiar as vrea sa o citesc

Unknown said...

am mai citit carti cu zane si mi-au lasat o impresie buna; si descrierea acesteia imi place

babyralukutza said...

:( nu imi plac cartile cu zane. Iar aceasta nici nu mi se pare prea originala :( Dar coperta imi place. E draguta!

Bonnie Ithil said...

O carte cu zane, chiar imi e dor de subiectul asta dupa ce am citit Fever...Coperta ma duce u gandul la Eve :))

Larisa said...

Bridger si coperta cu un bridge :)) E ok, imi place peisajul.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori