Friday, January 6, 2012

ATENTIE cititori!


Lasati prejudecatile! Din cate vad eu, scriitoarele se descurca din ce in ce mai bine cu scenele de actiune, lupta, razboi! In curand, "cartile de fete" nu vor mai fi doar "carti de fete"! Deja, multe romane cu un continut romantic oarecare contin scene (si nu putine) de actiune pura. Asa ca, baieti coborati-va putin nasul si poate mai aflati si voi ceva util... daca nu, macar va puteti delecta cu momentele pe care le preferati (poate castigati si "puncte bonus" - vezi Obsidian/J.Armentrout - de la cele care va intereseaza).
(The Shadow Reader - e doar un exemplu la indemana)

PS - Nu va enervati, recomandarea e facuta in gluma!
Photobucket

11 comments:

Mirela said...

in gluma, in gluma....da e o recomandare buna

giddusadik said...

De acord cu Mirela...mai in gluma, mai in serios...:D

Larisa said...

Dupa coperta as fi zis ca baietii ar fi interesati :)) Asa e, am mai intalnit si eu prejudecati de acest fel.

Andreea said...

Eu n-am intalnit:)) Adica cred ca sunt baieti,care citesc,dar poate nu recunosc

ioana alexandra said...

cam greu sa le pui baietilor in mana o carte. pacat, nu stu ce pierd:D

CCAM said...

Sunt o fata fericita; G citeste cot la cot cu mine :)) desi mai rade uneori de cartile mele de fete. "Pe" alte carti discutam insa o gramada... ce mai, chiar ca sunt o fata fericita!

KittygoesFoxy said...

Asa este, @ioana alexandra. Poate nu ma veti crede, dar niciunul dintre colegii mei n-a citit altceva inafara de basme, si asta se intampla cu destul de mult timp in urma...acum...se mira daca ma vad citind si numai o revista:(
Trist...

ioana alexandra said...

@CCAM esti o norocoasa, ce mai:)
@Nyx te cred!!! si eu am intalnit o groaza de "specimene" d-astea:))

Unknown said...

Si eu sunt norocoasa sa il am pe Radu - cel mai bun prieten al meu, citeste tot ce citesc si eu, si nu stramba din nas.. ba chiar ma contrazic cu el pe anumite carti de fete.. :))

andra lavander said...

eu din pacate nu cunosc baieti care sa citeasca "carti de fete"

Larisa said...

Mona, inseamna ca ai facut o alegere buna :D Nu toti baietii citesc, dar mai sunt si exceptii.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori