Thursday, December 22, 2011

A Real "Perfect Chemistry"

Plimbandu-ma si eu prin vecini, am ajuns pe blogul prietenei noastre giddusadik... si ce-mi vad ochii!!! Cuplul meu preferat de pe copertile unor carti preferate...Asa ca, avand in vedere "preocuparile" si intrebarile noastre din postarile anterioare, am mai cautat si eu si am gasit unele poze  "coperti in forma bruta" si/sau care apartin deja unor reclame...


Eu cred ca formeaza unul dintre cele mai reusite cupluri si ca pozele in doi sunt mult mai reusite decat cele in care sunt separati. Cei doi, Sztella Tziotziosz and Péter/Pepe Tóth, sunt modele si ii puteti gasi si pe ModellOnline.
PS ca tot am fost pe la giddusadik in vizita - vedeti ca are un prim concurs in desfasurare


Cristina: Si ca sa va fac seara si mai frumoasa, priviti si astea :D



PhotobucketPhotobucket


16 comments:

Andreea said...

Chiar sunt un cuplu superb:X
Eu ii mai ador pe Ed si Leighton :X

JustLaugh said...

se potrivesc:)..draguti amandoi mai ales in prima poza:X

Larisa said...

Imi dau seama de ce iti place de ei ca si cuplu :) Se potrivesc de minune!

KittygoesFoxy said...

Chiar se potrivesc si transmit foarte mult:(

Oanaaa. said...

Superbe fotografiile :x se vede ca sunt profesionisti <3

andra lavander said...

fac un cuplu frumos!

Christyna_BM said...

Daaa...Mona a luat de la mine intoxicatia cu How to Ruin. Cuplul se potriveste foarte bine cu personajele din carte. Si pentru Obsidian sunt perfecti...si cred ca pentru multe alte carti. Imi plac foarte mult. Din pacate nu am gasit poze cu ei 2 mai recente de 2009. :(

CCAM said...

Da! Seria How to ruin imi place (mult) mai mult decat seria "Perfect Chemistry"

ioana alexandra said...

sunt superbi. le sta asa bine impreuna:D
as vrea sa apara si la noi seria How to ruin.si pe mine ma atrage mai mult decat Perfect chemistry

CCAM said...

@ Andreea - dupa nume nu-i stiu pe Ed si Leighton, dar cred ca o sa dau o cautare - m-ai facut curioasa

CCAM said...

@Andreea - cei din Gossip Girl??? Hmm.. poate ar trebui sa vad niste secvente cu ei pentru o parere "finala"

monika.love96 said...

Sunt foarte frumoase toate imaginile!

giddusadik said...

Multumesc ca ati vorbit despre blogul meu!
Si eu cred ca cei doi formeaza un cuplu frumos.
@Andreea: Si mie imi place de Ed si Leighton. Inca astept sa se intoarca unul la celalalt!

Sarbatori fericite tuturor!

giddusadik said...

A, am pus si un later edit la postul meu cu link la postul acesta.

Mirela said...

waw ce frumoase sunt pozele

Bonnie Ithil said...

sunt asa dragutzi impreuna :D
iar el e Yammy :x

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori