Tuesday, December 6, 2011

Perfect Chemistry series by Simone Elkeles

Dupa primul chiot de bucurie si dupa cateva momente (necesare) pentru a cobori cu picioarele pe pamant, avand in vedere surprizele Mosului Leda, m-am gandit la ce coincidenta a avut loc!

Duminica seara, din cauza unei insomnii aiurite, mi-am zis sa citesc ceva usor, posibil amuzant si am ales PERFECT CHEMISTRY.
Din cauza volumului Perfect Chemistry nu am dormit pana la 7 dimineata trecand cu mult de ora de trezire. Atat de prinsa am fost incat am inceput (o alta noapte alba - consecutiva) volumul doi, Rulles of Attraction, desi trebuia sa invat, lucrez si sa-mi fac timp pentru alta carte despre care trebuie sa-mi spun parerea... (scuze Cristina), iar ce-am citit din volumul doi imi place deja si mai mult decat volumul 1. O fi ea pentru adolescenti, dar ce conteaza!?!?!
Si dupa cum ati observat deja, autoarea este Simone Elkeles adica autoarea seriei HOW TO RUIN care mi-a placut la nebunie si care poate va aparea la Leda daca tot au deschis drumul asta.
A fresh, urban twist on the classic tale of star-crossed lovers. 

Cand  Brittany Ellis intra la ora de chimie in prima zi a ultimului an de liceu, nici nu isi inchipuia ca viata sa "perfecta", creata cu grija, e pe cale sa-i fie distrusa. Ea este fortata sa faca echipa la chimie cu Alex Fuentes, un membru al unei bande din cealalta parte a orasului si care ameninta sa distruga tot ceea ce ea a construit cu greu: reputatia fara pata, relatia cu prietenul ei, si secretul din cauza caruia viata nu ii este perfecta asa cum se crede. Alex este un "baiat rau" si el stie asta. Asa ca, fara nicio problema, face un pariu cu prietenii sai de a o cuceri pe Brittany. In curand insa Alex va realiza ca Brittany este o persoana reala cu probleme reale si astfel, pariul incheiat cu aroganta se va transforma in ceva mult mai mult. Intr-o poveste pasionanta despre a vedea nu doar ceea ce este la suprafata, Simone Elkeles strabate stereotipurile si barierele care ameninta sa-i desparta pe Brittany si Alex
 


Cand Carlos Fuentes se intoarce in America dupa ce a trait in Mexic timp de un an, nu vrea nimic din viata pe care fratele sau, Alex Fuentes, i-a pregatit-o la un liceu din Colorado. Lui Carlos ii place sa-si traiasca viata pe muchie de cutit si vrea sa-ti croiasca propriul drum asa cum a facut si Alex. Apoi o intalneste pe Kiara Westford. Ea nu vorbeste prea mult si este complet intimidata de felul salbatic al lui Carlos. Pe masura ce incep sa se cunoasca, Carlos presupune ca Kiara considera  ca este prea buna pentru el si refuza sa creada ca poate este indragostit de ea. Dar in curand va realiza ca fiind el insusi este exact ce are nevoie acum Kiara.

Luis Fuentes a fost intotdeauna ferit de violenta bandelor care aproape au distrus vietile fratilor sai mai mari. Asta nu-l opreste insa de la a-si asuma propriile riscuri, indiferent daca e vorba de escaladarea muntilor sau de visul sau de a fi astronaut; Luis nu se poate opri de la a cauta urmatoarea senzatie tare.
Nikki Cruz isi conduce viata dupa trei reguli: baietii mint pentru a obtine ceea ce vor, sa nu ai incredere in baietii care spun "te iubesc" si sa nu te intalnesti vreodata cu un baiat din partea de sud a orasului Fairfield. Or fi parintii ei din Mexic dar, ca fiica de doctor, are mai multe in comun cu vecinii sai din partea de nord decat cu acei Latino Blood de la scoala ei. Apoi, la nunta lui Alex, il intalneste pe Luis si deodata este tentata sa-si incalce toate cele trei reguli.
S-o faca pe Nikki sa-si asume riscul de a fi cu un baiat din partea de sud este cea mai mare provocare pentru Luis; asta pana cand afla ca este tinta lui Chuy Soto, noul cap al bandei Latino Blood. Cand Chuy dezvaluie un secret tulburator despre familia lui, Luis incepe sa puna sub semnul intrebarii tot ceea a stiut vreodata ca ar fi adevarat. Vor fi suficient de puternice sentimentele sale pentru Nikki pentru a-l opri sa intre intr-o lume intunecata si violenta si de la a trai mereu pe muchie de cutit?


Concluzia: Nu pierdeti seria!!!
Photobucket

12 comments:

andra lavander said...

la asemenea recomandari chiar imi doesc sa citesc aceasta carte

Larisa said...

Dupa coperti nu as zice ca e ceva extraordinar, dar se pare ca ma insel...ma bucur ca va aparea si la noi :)

Oana H. said...

Am citit seria in engleza si este super faina!Astazi cand am vazut anuntul pe blogul Leda am ramas fara cuvinte..De mult imi doream sa apara si la noi :X

JustLaugh said...

cat vreau sa citesc cartile:X..dar se pare ca Leda ne face o surpriza si vom avea ocazia:)

Oanaaa. said...

E seria pe care mi-o doresc cel mai mult din surprizele mosului.. si celelalte sunt ok
Dar Perfect Chemistry o astept de muult :X

Bonnie Ithil said...

Foarte interesanta. Daca a luat seria asta de la Simone Elkeles poate o sa avem parte si de seria How to ruin :D

Larisa said...

O, deci fiecare carte din serie are alte personaje si o alta poveste, dar tot au legatura cu anterioarele...Imi place ca fiecare povesteste realitatea, lucruri cu care ne putem intalni si bineinteles le face atractive pentru o carte....Da, cu siguranta o sa am in vedere seria cand va aparea.

Andreea said...

Inca o surpriza frumoasa by Leda.Chiar ma bucur pentru aceasta aparitie

Mirela said...

sincer e prima data cand aud de seria asta....e interesanta

ioana alexandra said...

cea mai interesanta descrierea mi se pare cea a cartii 3
ma bucur ca o sa avem si noi parte de seria asta

Alexandra said...

Adoor seria asta. Cred ca-i una din cele mai bune pe care le-am citit.<3

KittygoesFoxy said...

Imi place mult a doua coperta si descrierea ma cam instiga la citit:)
Cred ca mi le voi lua si eu, prea multe pareri bune am auzit ca sa o ignor.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori