Thursday, December 1, 2011

Paranormal de Kiersten White in curand la Corint Teens

para-book.jpg

PARANORMAL
Cartea întâi din trilogia PARANORMAL


de Kiersten White



Cel mai original debut paranormal al anului.

– LISA MCMANN      


Traducere din limba engleză de: Carmen Botoşaru
Nr. pagini: 352

Format: 13 x 20 cm,
Copertă cartonată
 
Preț: 39,90 lei

Preț redus 25%: 29,93 lei



buy_button.jpg

prez.jpg
VAMPIRI
Văd lucruri pe care tu nu le vezi.
VÂRCOLACI
Descopăr lucrurile care te bântuie pe tine.
SILFI
Sunt protectorul tău.
METAMORFI
Dar nici chiar eu nu te mai pot proteja acum.
O LUME DE PARANORMALI
    Paradoxal, deşi lucrează pentru Agenţia Internaţională de Securitate pentru Paranormali, Evie s-a considerat întotdeauna o fiinţă normală. Desigur, cea mai bună prietenă a ei este o sirenă, fostul ei iubit este silf, iar ea se îndrăgosteşte de un metamorf…
    Numai că fiinţele paranormale încep să moară, iar visele lui Evie sunt bântuite de voci obsedante şi profeţii misterioase. Curând, ea îşi dă seama că ar putea să existe o legătură între abilităţile ei şi valul brusc de crime…
    Cam mult pentru o fiinţă normală!


O călătorie într-un montagne russe, rapidă şi jucăuşă. Povestea asta a fost exact aşa cum speram – îndrăzneaţă, reconfortantă şi absolut înspăimântătoare. Oh, biiiiip! Îmi place la nebunie!
Becca Fitzpatrick, autoarea seriei Hush, Hush   

da.jpg
para-aut.jpg
Kiersten White s-a născut în 1984 în Utah, dar în prezent locuieşte cu soţul şi cei doi copii ai lor în San Diego, California, pe malul oceanului. Viaţa ei perfect normală a făcut-o să se simtă atrasă de toate lucrurile paranormale, inclusiv — dar nu doar de — silfi şi zâne, vampiri şi cultura pop, şi, după naşterea primului ei copil, s-a dedicat total scrisului. În afară de trilogia Paranormal, a mai publicat o serie de povestiri pentru adolescenţi, pline de aventuri şi romance, şi Visitor’s Guide to Mystic Falls, o carte de eseuri despre unul dintre cele mai populare seriale TV, Jurnalele Vampirilor.
Vizitaţi-o online şi citiţi-i blogul la adresa www.kierstenwhite.com .

13 comments:

andra lavander said...

o carte pe care o reau mult, sper sa mi-o si pot perimte

Mirela said...

asa e....e prea super cartea ca sa nu fie citita

ioana alexandra said...

si mie imi place cartea asta

Bonnie Ithil said...

Super dar aman putin comanda asta pt ca vreau alte carti :D

KittygoesFoxy said...

Mi-a placut de la inceput descrierea acestei carti, e geniala:X

caval marina said...

Coperta e super si descrierea la fel:)

monika.love96 said...

Imi place prea mult cartea asta...bina ca vine Mosul.

♥MIM said...

Vaii, de cand astept cartea aceasta:X

Larisa said...

Imi place descrierea, desi nu stiu in ce masura se potriveste coperta cu ea. E draguta insa.

Alexandra said...

Vreauuu cartea asta :X

Oanaaa. said...

Uau, mult asteptata carte.. ma mir ca au scos-o anul asta :))

JustLaugh said...

imi place coperta..dar acuma ca am vazut-o de atatea ori mi se pare ca fata e putin cam adormita:))....dar nu ma deranjeaza....descrierea suna foarte bine:)

Andreea said...

Inca nu am citit-o ,desi o am.Sper sa nu ma dezamageasca:D

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori